Teyzemin bahsettiği Çatlak Kazan ne bilmiyordum ama görmek için can atıyordum. Bir kaç sokak yürüdükten sonra bara benzeyen bir dükkana girdik. Teyzem kulağıma eğildi ve fısıldayarak bir şeyler söyledi.
Allison Teyze; "Burada biraz ünlüsün haberin olsun."
dedi bana gülerek. Anlam veremeden yüzüne baktım. Ünlüsün derken ne demek istemişti?
Allison Teyze;"Hey Barb! Nasıl gidiyor."
dedi tezgahın arkasında elindeki bezle birkaç kadehi silen adama. Adam gülümseyerek cevap verdi,
Barb: "Allison? Bu sefer hızlı geldin bakıyorum."
dediğinde adamın gözleri bana kaydı. Birden yüzünde bir şaşkınlık belirdi. Bakışlarından kaçmak için başka bir yere baktım. Dükkanda yaşıyım olan bir kaç genç daha vardı. İçlerinden 3'ü kızıl saçlıydı. Adam bana seslendiğinde tekrar ona göndüm.
Barb:"Merlinin sakalı... Sen şu Gece Tilkisisin değil mi?"
dediğinde dondum ve Teyzeme baktım. Evet dercesine bana kafa salladı.
Elena: "Evet? Benim."
dediğimde adamın gözler parladı ve elimdeki bez ve kadehi bırakıp yanımıza geldi ve elimi tuttu.
Barb: "Ben Barb. Senin hakkında çok şey duydum. Hayvanları avcılara karşı tek başına koruman çok cesurca."
dediğinde hafif anlam veremeden güldüm. Teyzem birini gördüm gibiydi ve birisine el salladı.
Allison Teyze; "Hadi El. gidelimde seni Weasley'lerle tanıştırayım. Görüşürüz Barb."dedi adama dönüp adam elimi sıkmayı bırakıp el salladı. Teyzem daha önce baktığımın kızıl çocukların olduğu yere yürümeye başladı. Bende arkasından giderek onu takip ediyordum.
Allison Teyze: "Görüşmeyeli uzun zaman olmuştu Arthur."
dedi bir adamın elini sıkarken. Adamda diğer çocuklar gibi kızıl saçlı ve açık beyaz tenliydi.
Arthur Weasley:"Senide görmek çok güzel Allison. Normalde geleceğinden erken gelmişsin?"diye sorduktan sonra bana baktı. Birden ağzı kulaklarına geldi ve elimi tutup sıkmaya başladı.
Arthur Weasley:"Aman Tanrım. Elena bu sen misin? En son seni gördüğümde benim çocuklar gibi küçücüktün"dedi ve anlam veremez bi şekilde baştım adama. Buradaki kimseyi tanımıyordum ama buradaki çoğu kişi beni benden iyi tanıyor gibime geliyordu. Arthur denen adam iyi birisine benziyordu ayrıca tatlı ve sevecendi.
Allison Teyze: "Çocukları son getirdiğinde Elena 2 yaşındaydı Arthur seni hatırlamaması çok normal değil mi?"
dediğinde Bay Weasley onaylar gibi başını salladı.
Arthur Weasley; "Neden akşam yemeğinde bize katılmıyorsunuz? Yarın Diagon yolunda alışverişe gideceğiz bize katılın."
Allison Teyze;"Aslında çok iyi olur bizde yarın Diagon yoluna gitmeliyiz. Elenaya okul eşyalarını almamız gerek."dediğinde bay Weasley gülümsedi.
Arthur Weasley:"Yoksa sende mi Hogwarts'a gideceksin Elena? Oğlum Ronald da seninle aynı yaşta oda Hogwarts'a gidiyor. Tabi birde Fred ve George var onlarda senden 2 yaş büyük. Birde Ginny var senden 1 yaş küçük sanırım iyi anlaşırsınız bence"dediğinde adamın kaç tane çocuğu olduğunu düşündüm.
Elena: "Öyle mi sevindim"
dedim sıcakkanlı olmaya çalışarak. Bay Weasley gülümsedi ve görüşürüz diyerek gitti.
Allison Teyze:" Weasley'ler anne ve babanın en iyi arkadaşlarından biriydi."dediğinde merakla tekrardan uzaklaşan bay Weasley'e baktım.
Allison Teyze: "Bu akşam burada kalacağız bitanem. Gelmeden önce oda ayırtmıştım. Seninkisi 34.numara yalnız kalmak biraz iyi gelir hadi yukarı çıkıp yerleş ben zaten 43.numara odadayım. İstediğinde gel yanıma. Akşam gelip seni alırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Tilkisi (Harry Potter FanBook)
AcciónHarry Potter Fan kitabıdır😌 shipler: harry x elena (y/n gibi) hermione x ron neville x luna tom riddle x ginny fred x angelina draco x pancy cho x cedric