(Bölümü okurken ekteki müziği dinleyebilirsiniz)
*********
Merhaba güzellerim🤧
Umarım bölümler hoşunuza gidiyordur. Elimden geldiği kadar uzun ve anlaşılır bölümler yazmaya çalışıyorum. Hikayenin kısa olmasını istemiyorum bu yüzden detaylı detaylı ve yavaşça anlatıyorum ki hikaye tam otursun💗🥺En az bir 100 bölüm olmasını istiyorum kitabın sizin düşünceleriniz neler yazarsanız sevinirim💍💗
-------------------------------------------------------
Tam karşımda nehirin ötesindeydi. Hogwarts...
Gerçektende okuduğum kitaplarda anlatıldığı kadar varmış. Hatta daha da büyük ve büyüleyici.Elena:"Nasıl kaybolmuyorsunuz bu okulda?"
diye sordum yanımda benimle yürüyen Hermione'ye.
Hermione:"Bir süre sonra alışıyorsun. Zaten çoğu koridor ve katı biz kullanmıyoruz."
Harry ve Ron 2 kişiyle konuşarak yürüyordu.
Hermione:"Ronların yanındakiler, Neville ve Dean. Oda arkadaşları. Birde Thomas ve Seamus var ama onları bugün hiç görmedim"Hermione söyledikten sonra adları Neville ve Dean olan çocuklara tekrar baktım. Hepsi çok iyi anlaşıyormuş gibi dökünüyordu. Önüme bakmadığım için birisine çarptım. Afallayıp bir adım geri attım. Kafamı kaldırıp kim olduğuna baktığımdaysa karşımda en az 2 metre uzunluğunda bir adam olduğunu gördüm. Bir dakika bu adamı daha önce görmüştüm?
(Aynı anda)
Elena:"Hagrid?!"
Hagrid:"Elena?!"
Hagrid at adamların arkadaşıdır. Ayrıca ormandaki hayvanlarıda korur ama yasak ormandan bizim ormana çok nadir geçerdi. Bizi Felix tanıştırmıştı.
Hagrid:"Tanrım, Elena burda ne işin var?"
Elena:"Aynısını bende sana soracaktım?"
Harry:"Bekle birbirinizi tanıyor musunuz?"
Hagrid:"Tabiki onu tanıyorum. Ormanda 5gün geçiripte Elenayı tanımayan yoktur"
Elena:"Seni yaklaşık 1 yıldır görmedim neredeydin?"
Hagrid: "Uzun mesele sonra anlatırım. Şimdi kayıklara bininde bende gidip 1.sınıflarla ilgileneyim."Kafamı olumlu anlamda salladıktan sonra 4'ünüz bir kayığa bindik. Sanırım kusmak üzereydim çünkü deniz tutmuştu. Midem o kadar bulanıyordu ki. Sadece beni değil Ron'u da deniz tutmuştu.
Hava iyice kararmıştı. Fenerlerle önümüzü aydınlatarak gidiyorduk. Sonunda kıyıya vardığımızda kendimi kayıktan hızlıca toprağa attım. Ronda aynı şekilde yanıma düşünce ayağa kalktım. Ron için aynısını söyleyemeyeceğim. Ron trende yediği her şeyi kustu. Bende sadece sırtını sıvazladım.
Elena:"Tamam Ron iyisin, tamam sakin."
Ron kusmayı bıraktığında hep beraber binaya girdik. Büyük salona doğru yürümeye başladık. Sonunda geldiğimizde köşede profesör Dumbledore'yi gördüm. Beni yanına çağırıyordu.
Elena:"Siz gidin sonra görüşürüz"
Hermione:"Hey, nereye?!"
Hermione'nın sorusuna cevap veremeden hızlıca onları bırakıp Dumbledore'nin yanına gittim.
Dumbledore:"Buyrun Bayan Black, içerde konuşalım."
dedi öğretmenler masasının yanındaki kapıya ilerlerken. Kapıdan geçip içinde tablolar ve üst üste sandalyeler olan bir odaydı. Geniş ve uzundu.
Dumbledore:"Hoşgeldiniz öncelikle, kolyeniz yanınızda değil mi?"
Elena:"(Cübbemin içindeki kolyeyi göstererek) Evet elbette yanımda"
Kafasını salladı.
Dumbledore:"Birazdan 1.sınıfların binaları belirlenecek. 1.sınıflardan sonra adınızı okuduğumda bu odadan çıkıp salondaki sandalyeye oturmanızı istiyorum"
Olumlu anlamda kafamı salladım.
Dumbledore:"Ayrıca ziyafetten sonra odama gelin lütfen. Sizinle bir konuyu daha konuşmak istiyorum"
dedi ve bende onaylar şekilde kafa salladım. Dumbledore odadan çıkıp kapıyı kapatınca sandalyeye oturup beklemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Tilkisi (Harry Potter FanBook)
ActionHarry Potter Fan kitabıdır😌 shipler: harry x elena (y/n gibi) hermione x ron neville x luna tom riddle x ginny fred x angelina draco x pancy cho x cedric