Harry ile cisimlendikten sonra hafif bi afalladım. Ama iyiydim. Hızlıca elimi kokundan çektim ve bavulumla yürümeye başladım.
(yazar notu: Elena hayvanları anlayıp konuşabiliyor unutmayın)
Gece(Miyavlıyor):"Neden ondan kaçıyosun?"Gece'nin kafesine eğildim. Kulağını yaklaştırdı. Onu anladığımı biliyordu. Benden bir cevao veriyordu.
Elena(fısıldayarak):"Kavga ettik gibi bişey"
Hermione:"Hey. Kimle konuşuyorsun?"
Kafamı kaldırdım ve Hermione'a döndüm.Elena:"Gece bişey sorduda onu cevapladım"
Hermione:"Tabi ya, doğru onları anlayabildiğini unutmuşum. Peki Crookshanks'a benimle ilgili ne hissettiğini sorar mısın?"
Crookshanks Hermione'nın kedisiydi. Ona döndüm halsizce homurdanız gibi miyavladı.Elena:"Sanırım şu an tek istediği Hogwarts'a bi an önce gidip uyumak"
Hermione ile gülmeye başladık. Bir yandan yürüyor bir yandan da Hermione'nın bana anlattığı Hogwartsla ilgili şeyleri dinliyordum. İstasyona girmiştik ve peronların yanından geçiyorduk.
Allison:"El. Unutmadan biletini al"Allison Teyzemin bana uzattığı bileti aldım ve baktım. 9-3/4 (dokuz üç çeyrek) mi? Peron sayılarının çeyreği olmaz ki? İyice kafam karışmıştı. Sonunda hepimiz 9 ve 10.peronun olduğu yerde durduk.
Hermione:"Şu duvarı görüyor musun?"
dedi Hermione 9 ve 10. peronlar arasındaki duvarı gösterek. Evet anlamında kafamı salladım.
Hermione:"Orası aslında Perona geçen bi tür geçit. İçinden geçmek için yürümek yeterli ama heyecanlıysan koşman daha iyi olur."
Fred ve George valizleriyle duvara koşup çarpmadan duvarın içinden geçince Hermione'nın ne demek istediğini anlamıştım. Sırasıyla Ginny, Percy, Arthur, Molly, Allison Teyze perondan geçmişlerdi.
Hermione:"Diğer tarafta görüşürüz El."
dedi Hermione ve ardından koşarak duvardan geçti. Derin bir nefes aldım.
Harry:"Sakin ol sadece hızlıca duvara koş."
dediğinde dönüp Harry'e baktım. Hala aramız kötüydü. Trip atıyor gibiydi. Harry'de duvardan geçince geriye bir tek ben kalmıştım.Cesaretimi topladım ve derin bir nefes alıp duvara doğru koşmaya başladım. Gözlerimi açtığımda kucağımı tren sesi ve kalabalığın sesi doldurdu. Etraf cübbelerini giymiş bir sürü büyücü ve cadı ile doluydu. Hermione köşede beni bekliyordu. Yanına doğru yürüdüm.
Hermione:"İlk seferin nasıldı?"
Elena:"Büyüleyici.."
diye sırıttım. Ardından diğerlerine yetişmeye çalıştık. Harry ve Ron'a yetiştiğimizde ikisi bir şey hakkında konuşuyorlardı. Sanırım yine Quidditch ile ilgili bir şeydi.
Ron:"Hey sizce bu sene KSKS (Karanlık sanatlara karşı savunma) öğretmeni kim olur?"
Hermione:"Bilemem ama Lupin ve DeliGöz Moody'den sonra ben ümidi kestim."
Ron:"Sence kim olur Harry?"
Harry:"Hiçbir fikrim yok Ron."
Kalabalıkta dördümüz yürüyor ve trenin bizim sınıf olan bölümünü arıyorduk. Birden gülüşen 3kişlik bir grup bize doğru gelince diğerlerinin durup yüzünün düştüğünü fark ettim.
X:"Hey hey! Kimleri görüyorum. Dandik Potter ve yardakçıları."
Hermione'a dönüp fısıldadım.
Elena(Fısıldayarak):"Bunlarda kim?"
Hermione(Fısıldayarak):"Sarı olan Draco tam bi embesil. Uzun olan Creb, diğeride Goyle ikiside tam bi gerizekalı."Draco:"Bakıyorum aranıza yeni birbi almışsınız."
diyerek bana doğru yürümeye başladı adı Draco olan gıcık. Harry Draco'nun üzerine yürümeye başladı.
Harry:"Geri bak Malfoy."
Draco:"Ne o Potter? Sevgilin mi yoksa! (Gülüşmeler) Hey! Yeni kız! Yerinde olsam böyle salaklarla arkadaş olmazdım!"
Elena:"Sizinle arkadaş olmayı zaten düşünmüyorum saol."
dediğimde Ron kıkırdadı. Hermione ise Ron'a dirsek attı.
Draco:"Seni küçük-"
Harry:"(Draconun kolundan sıkıca tutarak) Ona dokunursan seni öldürürüm Malfoy."Draco yüzünü ekşiten bi ifade ile Harry'nin elinden kurtulup arkasını dönüp yürümeye başladı. Ardından Creb ve Goyle denen iki salakta peşinden gitti.
Elena:"Ne gerizekalılar."
Harry:"Evet ve onlardan uzak dur."
Elena:"Yakın durmak isteyen kim."
Harry:"Ben ciddiyim Elena. Ondan uzak dur."
Bi süre durup sinirli olan yüzüne baktım. Gerçekten de çok ciddiydi. Tamam anlamında kafamı salladım ve Harry önüne dönüp yürümeye devam etti.
Elena:"Bunun sorunu ne?"
Ron:"Malfoydan nefret ediyor. Bizde nefret ediyoruz ama Harry sanki ölümüne tiksiniyor ondan."
Elena:"Onu anladım Ron ama neden?"
Hermione:"Okuldayken anlarsın zaten. O Malfoy denen aptal önüne gelen herkese sataşıyor ve bi şekilde paçayı yırtıyor"
Molly:"Çocuklar hadi! Tren kalkıcak şimdi!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Tilkisi (Harry Potter FanBook)
حركة (أكشن)Harry Potter Fan kitabıdır😌 shipler: harry x elena (y/n gibi) hermione x ron neville x luna tom riddle x ginny fred x angelina draco x pancy cho x cedric