Kahramanlıklar

254 20 2
                                    

Bir süre daha ortak salonda sohbet ettikten sonra Seamus ve Ginny ders için gittiler.

Harry:"Sıradaki dersin ne?"

Elena:"Sihirli yaratıklar, seninkisi?"

Harry:"Benimde, beraber gidelim"

Elena:"Tamam ama önce odamdan bişey almam gerek bekler misin?"

Harry:"Elbette"

Harry'e gülümseyip merdivenlerden çıktım ve odaya girdim. Hızlıca Felix'in mektubunu açtım ve okumaya başladım.

-------------------------------------------------------

Sevgili Elena,
Buralar sen yokken çok kötü... Senin yokluğunu fark eden avcılar burayı doldurmaya başladı ama bizde kendimizce taktikler geliştirdik. Çoğu avcıyı ormandan yolladım ama bir grup kurmam gerekebilir. Tek başıma bunu yapamam. Ayrıca lider olmak çok zor... Diğer kabileler beni küçümsüyorlar. Yaşım genç olduğundan. Her neyse, asıl sen nasılsın? Hogwarts güzel mi bari? Geçen gün Hagrid bizim ormana geçti. Senin öğretmenlerin arasından olduğunu söyledi. Umarım orada mutlusundur. Cevabını nereye yollayacağını biliyorsun. Akşam Lilaya söylerim sana gelir. (Lila Allison Teyzenin baykuşu)
                                              -Sevgilerle Felix

-------------------------------------------------------

Tamam en azından bu mektubun nereden ve kimden geldiğini biliyordum. Bu birazda olsa bemi rahatlattı. hemen çantamdaki biçim değiştirme kitaplarını çıkardım ve yerine sihirli hayvanların bakımı kitabını koydum. Odadan çıktım ve merdivenlerden indim. Harry beni bekliyordu.
Harry:"Hazırsan gidelim"

Elena:"Hazırım"

Harry:"Şey.."

Elena:"Ne?"

Tek kelime etmeden elini saçıma götürdü ve bi şey aldı.

Harry:"Sadece yaprak.. Hadi gidelim"

Harry yürümeye başladığında bende kalbimin neden bu kadar hızlı attığına anlam vermeye çalışıyordum. Ardından Harry'nin peşinden koştum ve ona yetiştim. Beraber bahçeye indik ve Hagrid'in kulübesinin oradan geçip yasak ormanın girişinde beklemeye başladık. Harry ve benim dışımda 10-12 Gryffindorlu ve 14-15 Slytherinli vardı. Sonunda Hagrid geldi. Bu gün yapacağımız şeyin sürpriz olacağını söyledi ve ormanın içine doğru yürüyüp onu takip etmemizi istedi. Ormanın içine doğru yürümeye başladık. Slytherinler gerçekten gıcıklardı. Özellikle Adrian, Greb ve Goyle sürekli bizim binadakilere laf atıp duruyordu. Hagrid sonunda bizi ormanın içinde açıklık olan bir alana getirdi.

Hagrid:"Çocuklar tanıtanıyım, Şahgaga."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Gecenin Tilkisi (Harry Potter FanBook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin