Merhabalar Harry Potter sevenler, sizin için kendi yazdığım FanBook u taktim etmek isterim. Her gün 2 veya 3 bölüm paylaşacağım :) Hikayede anlamadığınız yerler olursa yorum yapıp sorabilirsiniz ^^
Hikayeye girmeden önce bu bölüm ana karakterimizin hayat hikayesidir yani Elena Black'in. İyi okumalar :)
not:bölümü okurken ekteki müziği dinleyebilirisniz.
Yüz yıllardır büyülü ormanda yaşayan Beyaz tilkiler varmış. Diğer bi isimleri ise Gece Tilkileri. Gecenin kutsallığını korurlarmış. Bu tilkiler ormanlarda yaşayan göz alıcı güzellikte olan büyülü yaratıklarmış.Beyaz tilkiler istedikleri zaman insana dönüşebilen ve büyü yapabilen nazik ve bi o kadar da cürretår yaratıklarmış.
(Beyaz Tilkiler aşağıdaki resimdeki gibi yaratıklardı)
Yıllar önce büyücü ve cadılara yardım eden bu tilkiler kimseye bir zararı dokunmayan çok güçlü yaratıklarmış. Taki, yıl 1978de bir beyaz tilki bir animegus'a aşık olana dek...İki aşık gizli bir aşk yaşarken bir yandan da güç toplayan ve bir karanlık ordu kuran Karanlık Lord, beyaz tilkileri kendi safında istiyene kadar. Tilkiler Lorda asla safında yer almayacaklarını ve kötülüğe bulaşmayacaklarını söyleselerde, karanlık Lord laf dinlememiş. Ve bir gecede tüm Beyaz tilki soyunun neredeyse hepsini yok etmiş...
Geriye kalan tek kişi ise, genç aşığımız, Helena Levan...
Helena Beyaz Tilki Kralının kızıydı. (Aşağıdaki resimde Helenayı görebilirsiniz)
Kendisi bir animegus'a aşık oldu. Aşık olduğu kişi ise... Sirius Black.
Bir yıl sonra bu 2 aşığın bir bebekleri olacağı haberini aldılar. İki aşık hayatlarında olmadıkları kadar mutlu olurlar. Taki Sirius Black yakın arkadaşlarının oğlunu(Harry'i) öldürme girişiminden Azkaban'a girene kadar.
Helena ne yapacağını bilmeden karnındaki minik kızı ile Karanlık Lorda'dan kaçmaya çalışmış.
Ama nafile. 1980 yılında kızını soğuk bir kış günü doğuran Helena kızını çok güvendiği bir cadıya emanet etti.
Ardından karanlık Lordun Helenayı bulup öldürmesi pek uzun sürmedi. Ama Karanlık Lord'un bilmediği şey, Helenanın kızı büyüyecek ve anne babasının intakımını alacaktı. Fakat daha karanlık Lord'un Helena'nın kızı Elena'nın varlığından bile haberi yoktu...
(Aşağıdaki fotoğrafta kızı Elenayı götüren Helenayı görebilirsiniz )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Tilkisi (Harry Potter FanBook)
AksiyonHarry Potter Fan kitabıdır😌 shipler: harry x elena (y/n gibi) hermione x ron neville x luna tom riddle x ginny fred x angelina draco x pancy cho x cedric