Dans Dans Dans

282 27 19
                                    




Hepimiz tamamen hazırlık. Balonun başlamasına 1 saat vardı ve ben çok yorulmuştum bile. Sandalyede oturmuş kızların parfüm seçmesini izliyordum. Cedric iyi çocuk ve onu sevdim yani arkadaş olarak. Ama mektupları yazan kişiye sanırım gerçekten aşığım. Yazdığı sözler o kadar kalbime işliyordu ki... Sanki ruhunu katarak yazıyordu. Kim olduğunu bilmiyorum ama bir an önce öğrenmek istiyorum.

Kızlar parfümü seçtikten sonra biraz dinlenmek için oturduk. Ben Cedricle, Hermione Ronla, Luna Nevlille, Ginny Tomla ve Angelina ise Fred ile gidiyordu. Garip aslında Angelina'nın George'dan hoşlandığını düşünüyordum. Herneyse, biraz oturduktan sonra ayakkabılarımızı giydik. Tam kapıyı açacaktım ki Hermione bileğimi tutup beni durdurdu. Neden yaptığını sorgular gibi bakarken elindeki asamı bana uzattı.

Hermione:"Asanı yanına al. Ne olur ne olmaz. Ayrıca, Astronomi kulesine gelmemizi istemediğine emin misin?"

Asamı alıp eteğimin altındaki şortun yan bölmesine koyarken kendimden emince Hermione'ye döndüm.

Elena:"Merak etme, başımın çaresine bakarım"

Luna:"Hey El! Gitmeden kan iç, ne olur ne olmaz"

Luna'nın bana getirdiği dolu bardağı elime alınca herkese mutlu gözlerle baktım. Sevilmek, sayılmak ve arkadaşlarının olması böyle bir şeymiş demekki...

Luna'nın uzattığını bardağı kafama diktim ve bardağı çöpe fıslattım ve tam isabet girdi.

Elena:"Tamam. Hadi gidip eğlenelim!"

Kızlarla gülerek ve mutlu bir şekilde odadan çıktık. Ortak salonda kimse yoktu. Herkes erkenden gitmil olmalıydı. Balo salonu kapısı kapalıydı. Derin bir nefes aldık ve kapıyı açtık ve merdivenden aşağıya inerken tüm gözler bizim üzerimizdeydi. Herkes bize bakıp fısıldaşıyordu.

??:"Ohaa, şu elbiselere bakk! Çok güzell"

??:"Tanrım çok kıskandımm"

??:"Kavalyeleri çok şanslı.."

??:"Tanrım bunlar resmen yıkılıyoo, kendilerine bi isim vermeliler."

??:"Şu Ginny Weasley değil mi?? Çok tatlııı!"

??:"Şu Greanger mı?"

??:"Hangisi?? Şu muggle doğumlu olan zeki kız mı??"

??:"Evet tanrım çok güzel!"

??:"Elena denen kıza bak! Resmen tanrıça güzelliği var.."

??:"Elenaya bakk! Chodan 10kat güzel olmuş!"

Fısıltıların bir kaçı kulağıma dolarken, kızlarında duyduğunu fark ettim ki birbirimize bakıp kıkırdıyorduk. Sonunda Cedric önüme gelip elini bama uzattı,

Cedric:"Prenses.. Kavalyen olduğum için çok şanslıyım sanırım."

Elena:"Bilmem öyle misin?"

Cedric:"Dalga mı geçiyorsun tabiki. Şu an kaç erkeğin yerimde olmak istediğini bilmek biraz korkunç"

Cedricle gülüşürken kızların çoktan eşleriyle dağıldığını gördüm. Balo başlamıştı. Herkes yavaş yavaş piste girip yavaş dansla başlıyorlardı. Yaklaşık 7-8 çift dansa başlamıştı bile Cedric elini bana uzattığında bakışlarımı ona çevirdim.

Cedric:"Bu dansı bana lütfeder misiniz prenses??"

Evet anlamında kafa sallayıp gülümsedim. Gülümsemem ona da bulaşmıştı. Sırıtarak elimden tutarak beni dans pistine götürdü ellerini belime yerleştirdi bende benimkini omuzlarına. Çok yakın davranmamaya yinede özen gösteriyordum. Çünkü dediğim gibi, ben başkasına aşığım...

Gecenin Tilkisi (Harry Potter FanBook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin