Ormana Benzeyen İnsanlar

249 25 1
                                    

Aidan'ın arkasından baktım ve gidişini izledim köşeyi döndükten sonra tekrar Ginny'e döndüm.

Elena:"Hadi gidelim"

Ginny olumlu anlamda kafasını salladı. Biraz düşünceli gibiydi gözleri yere dalmıştı. Ortak salona doğru yürümeye başladık.
Ginny:"Peki şu an aklıma bir şey geldi."

Elena:"Ne geldi peki?"

Ginny:"Bizim baloda giyecek kıyafetimiz yok"

Elena:"Kendi adına konuş ben çok iyi bir terziyimdir "

Böbürlenir gibi saçımı geriye savurdum.

Ginny:"Cidden mi? Tamam o zaman bana da bir tane dikmen gerekecek çünkü burada alışverişe çıkacak hiç bir yer yok"

Elena:"Şey aslında revirde çoktan bir kaç elbise tasarlamıştım"

Ginny:"Harika dikmek için yardım ister misin?"

Elana:"Şey aslında ben bir kaç gece önce yedek kıyafetiniz olsun diye hepinize elbisesini dikmiştim"

Ginny bana şaşkın gözlerle bakarken bende sırıtıyordum. Birden Hermione'nin seslenmesi ile ona döndük.

Hermione:"Tanrım ne kadar yavaş yürümüyormuşsunuz size yetişmişim"

Ginny:"Bizde tam Elena'nın bize yedek olsun diye diktiği elbiseleri ne ara diktiğini sonracaktım"

Hermione:"Tanrım Elbise! Doğru ya? Ben yanıma hiç almamıştım"

Elena:"Merak etmeyin zaten sizin için bir tane hazırlamıştım"

Kızlarla gülüşe gülüşe ortak salona girdik. Bir kaç öğrenci dışında çok kişi yoktu. Odamıza çıktık ve kızlara diktiğim elbiseleri gösterdim. Hiç birimiz elbise almadığı için benim diktiklerim ile gidecektik. Angelina ve Luna da geldi ve elbiselerine baktılar. Herkes çok beğendi. Hermione bir müzik büyüsü mırıldandı ve güle eğlene dans etmeye başladık. Hayatımda ilk defa arkadaşlarım olmuştu.. Ve mutluydum...

Ertesi Gün:

Sabah Gece'nin yüzümü yalaması ile uyandım. Saate baktım daha sabah 5'ti. Dün gece kızlarla eğlendikten sonra yorulmuş ve uyumuştuk. Ginny ve Angelina üzerini bile değiştirmeyi unutmuşlardı. Kalkıp lavaboya gittim. Duşa girdim ve her zamanki gibi saçlarımı ve vücudumu yıkayıp jilet ile kıllarımı aldım. (çünkü wattpad kızları gibi kılsız değilim🥲)
Banyodan çıkıp Hermione'nin öğrettiği saç kurutma büyüsü ile saçlarımı kuruttum. Bembeyaz saçlarımı bu sefer açık bıraktım.

 Bembeyaz saçlarımı bu sefer açık bıraktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(tokaları saymayın saç olarak hayal edin)

Banyodan çıktım ve üzerimi giyindim. Bu gün pazardı ve yarın balo vardı. Ayrıca bugün Snape ile özel ders gibi bir şeyim vardı.

Gecenin Tilkisi (Harry Potter FanBook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin