Şimdi iki olasılık vardı. Eğer mektupları yazan Cedricse bu iyi bir şey. Ama o olup olmadığından tam da emin değildim. Büyük ihtimal ile oydu.
Elena:"Şey biraz zaman versen? Yani düşünmek için"
Cedric:"Tüm zaman senin Prenses"
Elena:"Saol"
Cedric:"Şimdi gitmem gerek sonra görüşürüz"
Elena:"Görüşürüz"
Cedric gittikten sonra Gryffindor ortak salonuna geldim. Kızlar oradaydı, ayrıca ikizler ve Harry'de oradaydı.
Fred/George:"Vay vay vay kimler gelmiş"
Elimi burnuma götürdüm ve burnumu tıkadım.
Elena:"Tanrım İkinizde barut, şekerleme ve şaka malzemesi gibi kokuyorsunuz."
Fred:"Tanrım o kadar uzaktan bu kokuyu nasıl aldın?"
Elena:"Hala hassasiyet değerlerim yüksek"
George:"Havalıı"
Kızlarla güldüğümüzde ikizler anlamamış gibi baktılar.
Elena:"Ben odadayım"Hermione:"Bende geliyoru bekle"
Hermione ile odaya çıktık. Dolanımı açtığımda Snape'in söyleği gibi dolabın bir tarafında üç koli vardı. Bir tanesini açtım ve içinden bir bardağı aldım.
(Bardaktan kastı şöyle bir şey)
Yavaş yavaş içmeye başladım. Dolabımı kapattım ve Hermione'ye döndüm. Üzerini değiştirmişti.
Elena:"Hadi gidelim"
Tekrar aşağıya ortak salona indik ve sonrasında yemek için Büyük Salona gittik. Diğerlerinin yanına oturduk.
Elena:"Harry nerede?"Fred:"Arkana bak"
Arkamı döndüm. Harry Cho ile fısıldayarak bir şeyler konuşuyorlardı ve gülüşüyorlardı. Tanrım tam bir öküz. Onlara baktığımı fark etti ve dönüp Cho'yla daha çok ilgilenmeye başladı. Birden önüme döndüm.
Ginny:"Gidiyorum şans dileyin"Elena:"Nereye gidiyorsun?"
Ginny:"Tom'a sormaya"
Elena:"Bol şans"
Ginny Slytherin masasına gittiğinde bende elimdeki kandan içmeye devam ettim. Harry'i anlamıyordum. Cho ile ne konuşuyor olabilir. Angelina:"O şeyi nasıl içiyorsun tadı nasıl?"
Angelina'ya döndüm. Elimdeki kandan bahsetiyordu.
Elena:"İstemeden hepinizi öldürmemi engelleyebilecek kadar lezzetli. Ayrıca bu olaydan kimseye bahsetmeyin. Zaten okuldakiler gıcık"Angelina:"Anlaşıldı kaptan"
Bir kaç dakika sonra yanımıza Oliver denen çocuk geldi.
Oliver:"Hey Elena, merhaba ben Oliver"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Tilkisi (Harry Potter FanBook)
ActionHarry Potter Fan kitabıdır😌 shipler: harry x elena (y/n gibi) hermione x ron neville x luna tom riddle x ginny fred x angelina draco x pancy cho x cedric