-19-

6 1 0
                                    

V pátek večer jsem došla ke svým skoro zabaleným zavazadlům, ze kterých jsem vytáhla krátké, těsné, béžové šaty, které mi koupil bratr po tom, co mi prolezl šatník a zjistil, že žádný 'odvážný' kousek nevlastním. Přes ony šaty jsem si přehodila černou mikinu a vlasy nechala rozpuštěné. Popadla jsem peníze a vyrazila k portálům, kde na mě čekala vystrojená Eadlin s nakulmovanými vlasy. „Malu, nevíš, jestli tohle není náhodou moc? Neměla bych se převléct?" Na pozdrav se vykašlala a začala se točit dokola ve svých fialovými šatech. „Ne, je to perfektní." Jestli si myslí, že to, co má na sobě je moc, neviděla ještě mě. „Doufám, že to bude pořádná pařba, kde se ožereme a budeme tančit na stole. Musíme si to užít a ty holčičko..." Zabodla jsem do ní ukazováček, zatímco mi na tváři pohrával nebezpečný úsměv. „Ty se konečně s někým vyspíš, jelikož tam má být hodně hezkých kluků." Narovnala jsem se a zastrčila si vlasy za ucho. Eadlin se úlevně usmála nad mým již obvyklým chováním a chytla mě za ruku. „Tak si to užijeme."

Postávala jsem v obýváku plných lidí s Eadlin, která se rozhlížela kolem a snažila se najít alespoň jednu jedinou známou tvář. „Hádej kdo!" Zařvala blondýnka, která zakryla rukama oči Eadlin. Eadlin odstranila ruce ze svého zorného pole a otočila se. „Doufám, že ti nevadí, že jsem pozvala." Kvůli hlasité hudbě jsem musela na Eadlin zakřičet, aby rozuměla mým slovům. „Děkuji!" Odpověděla mi ve stejné hlasitosti a začala se objímat se svými kamarádkami. Nechala jsem jí tam tak a vyrazila do kuchyně. V kuchyni se nacházel Malfoy s Jamesem a kamarádsky se pošťuchovali. „Tady je moje kámojda!" Křikl Malfoy a padl mi do náruče. Hlasitě jsem se zasmála a sundala si mikinu. James na mě zůstal koukat s otevřenou pusou, čehož jsem si byla vědoma. Ty šaty dělají své divy. Z lednice jsem vytáhla plnou flašku průhledné tekutiny, kterou jsem si s sebou vzala zpět do obýváku, kde jsem omylem vrazila do něčích zad. „Pardon!" Pohotově se ke mně onen člověk otočil a omluvil se. „Ta flaška je jenom pro tebe?" Kývl směrem k mé ruce pevně svírající sklo. „Jestli chceš, můžeš mi s ní pomoc." Pohledem jsem přejela po místnosti a zastavila se u schodů do prvního patra. „Ale budeš mě muset najít." Ušklíbla jsem se a vydala se ke schodům, kde seděla Eadlin s podepřenou hlavou. „Co tu sakra děláš? Pojď tancovat!" Dřepla jsem si vedle ní, odšroubovala jsem víčko z flašky a napila se. „Mně se nechce." Namítla. „Ale chce. Pij!" S úšklebkem jsem jí podala flašku. Té nedošlo, že je to o dost silnější alkohol než punč a lokla si. „Kurva co to je?" Vyjekla se zkřiveným obličejem, zatímco já se jí smála. „Teď jdeme tančit." Zvedla jsem se a nabídla jí ruku, kterou pevně chytla a vstala. Skákali jsme a křičeli, zatímco se k nám přidali kluci. Smála jsem se Jamesovo pohybům a James se smál zase těm mým. Z nenadání se z živé hudby stala pomalá a všichni si odchytili partnera. Po Jamesovi skočila jedna z Eadlininých kamarádek a Malfoye chytla malá černovláska. Ohlédla jsem se a hledala dveře, kterými bych se mohla odsud nenápadně vypařit, ale zastavil mě hlas. „Zatančíme si?" Otočila jsem se a usmála se na Maxna. „Že váháš." Jeho ruce se chytly mých boků, zatímco já své položila na jeho ramena. „Jaké to bylo, když..." Nervózně se ošil a vyhýbal se mým očím. „...když jsi umřela?" „No..." Nejistě jsem se ohlédla, ale pak jsem tu nejistotu shodila hlubokým výdechem. „Byla jsem v nebi." Kuňkla jsem a podívala se na Maxna a snažila se číst v jeho obličeji. „V nebi? To tam jako měli všichni křídla a tak?" Zasmáli jsme se a objali se. „Ano." Nechtěla jsem o tom mluvit. Pouze by mi to přinášelo vzpomínky na mojí smrt. Když ale o tom uvažuji, je celkem vtipné, že jsem zemřela a už zase žiji. Jemně jsem se usmála a odstoupila od Maxna, jelikož začala hrát opět hudba, která na párty patří. Někomu jsem vytrhla červený kelímek z ruky a vypila ho na ex. Jak se ukázalo, v kelímku se nacházela prvotřídní whiskey. „Sakra, to je dobrý." Do zápěstí jsem si utřela pusu a začala skákat a tancovat zároveň. Eadlin se k nám opět připojila i s kelímkem punče.
Většina lidí již odešla a pouze jedenáct jich zůstalo. Já, jakožto nejvíc nalitá ze všech, jsem se opírala o kuchyňskou linku s opilým úsměvem. „Malu, pojď se mnou, ano?" Eadlin mě chytla pevně za paži a dovedla mě do pokoje. Eadlin se navlékla do černozelené teplákovky a vlasy si vyčesala do culíku. „Lin, dávej si bacha na..." Škytla jsem si. „...Rayena. Je to takovej..." Úchyl. Zazubila jsem se svým myšlenkám. „...to je jedno. Jdeme?" Nabídla jsem Eadlin rámě, které okamžitě přijala.
Scházeli jsme schody a já se snažila zamaskovat opilost, což jí dělalo ještě více nápadnou, zatímco Eadlin se tvářila, jako největší boss. „Hrajeme pravda nebo úkol." Objasnil mi Malfoy kvůli zkoumavému pohledu, kterým jsem si prohlížela lidi na zemi. Svalila jsem se mezi Malfoye a kluka, do kterého jsem dnes vrazila. Zazubila jsem se na něj a naklonila se k němu. „Už jsi mě našel." Uchechtla jsem se a plnou vahou se opřela o Malfoye. James přinesl z kuchyně alkohol a postavil ho na zem. Jako první jsem sáhla po láhvi, kterou jsem si zabrala a přimáčkla si ji na prsa. „Malu, vrať to!" Zavrčel Malfoy jako naštvaný otec a vytrhl mi pití. „Proč?" „Protože jsi už opilá a já tě nechci vést do nemocnice na otravu alkoholem. Zase." Zamračil se a láhev položil zpět na zem. „Bla, bla, bla." Protočila jsem očima a pokusila se sedět bez něčí pomoci. Rozhlédla jsem se po místnosti. Katie, kamarádka Eadlin, měla jazyk v Rayenovém krku. Vedle nich dřepěla Tessie, která po očku sledovala Maxna, který se nacházel mezi Jamesem a Eadlin. Naproti Eadlin seděla její poslední kamarádka, která si se skousnutým rtem prohlížela Jamese. „Maxne..." Začal Malfoy s ďábelským úsměvem. „Řekni jednomu člověku v této místnosti něco od srdce." Maxn se na mě podíval a zašeptal. „Miluju tě, Mary Lou." Sklopil hlavu a začal si hrát s kouskem trička. Plácla jsem se do čela a spadla na neznámého sedícího vedle mě. „Jsem Dylan, mimochodem." „Mary Lou." Po hodině ustavičného hraní a pití se rozhodlo, že se půjde spát. Všichni jsme se zvedli a popřáli si dobrou noc. Automaticky jsem z kumbálu vytáhla koště. Vždy, když se u Malfoye koná párty, jsem nucena uklízet. Když jsem se vrátila do obýváku, postávala tam Eadlin a sbírala prázdné flašky a kelímky. „Teď se ptám tebe, holka." Opírala jsem se o koště a nohou jsem otočila prázdnou flašku vodky na Eadlin. „Prosím." Pobídla mě a přenesla váhu na pravou nohu. Šibalsky jsem se usmála, když z kuchyně vyšel Malfoy, kterého si Eadlin nevšimla. „Miluješ Malfoye?" Eadlin se podivila, ale pak pokývala hlavou. „Jo. Už jsem ti to říkala." Ze země sebrala kelímek. „Ale neřekneš mu to, že ne?" Zasmála jsem se a začala zametat. „Prozradila jsi se sama." „Co?" Vyjekla a otočila se ke dveřím od kuchyně, kde se o rám opíral zmiňovaný chlapec.

M a l uKde žijí příběhy. Začni objevovat