-11-

13 2 0
                                    

Když vyšla z pokoje, měla na krajíčku. „Malu, promiň. Bylo to tu fajn, ale asi jsem tu na obtíž, tak raději půjdu." Vytáhla dřevěnou hůlku a vyčarovala kouzelný portál. „Eadlin!" Draco vyšel ze dveří s naštvaným obličejem. „Eadlin, nemusela jsi ji uhodit tak silně. Vždyť se nic nestalo!" „Nestalo?! Stalo se! Už se ti někdy stalo, že tě někdo začne líbat a totálně tě oblbne tak, že se nemůžeš bránit a potom zjistíš, že za to může jedna kráva?!" Byla tak zoufalá, že její věty nedávali smysl. Její oči se zaleskly a po tváři jí stekla jedna neposedná slza. „Myslím, že by jsi měla jít." Draco se napřímil a tím působil strašidelně. „Jsi nudná, jak říkala Karol..." Podívala jsem se na Jamese, který se celý chvěl. „Jamesi?" Chytla jsem ho za ruku. „Nehodíš se k nám!" Křikl naposledy Draco před tím, než Eadlin zmizela v portálu. Draco se vytřeštěně rozhlédl, a když spatřil mě, rychle ke mně přistoupil. „Malu,..." „Nech mě být." Šeptla jsem a přitiskla se blíže k Jamesovi, který mě jednou rukou obejmul. Draco mi naháněl strach. Po prvé za čtyři roky, co se známe, mám pocit, že ho vůbec neznám. „Nevím, co mě to popadlo a..." „Řekla, že jí máš nechat být, Malfoyi." Maxn si stoupl přede mě a zaťal dlaně v pěsti. „Připadám si jako v nějaké telenovele." Ozval se pobavený hlas Karol, a samotná Karol si to nakráčela vedle Draca, kterého chytla za rameno. „Uvidíme se večer." Na rozloučenou věnovala Dracovi pusu na tvář a následně vyčarovala svůj portál, ve kterém zmizela. „Slyšeli jste jí? Uvidíme se večer. A teď vypadněte!" Draco se na patě otočil a zamkl se ve svém pokoji. Hluboce jsem vydechla a objala na uklidnění svého černovlasého kamaráda a svému bývalému, blonďatému příteli věnovala smutný pohled.

Seděla jsem vedle Maxna na studené zemi dívčích záchodků. Někde v dáli šel slyšet zpět ufňukané Uršuly, která se někdy i zasmála. Nevím, jestli náš rozchod nese Maxn stejně těžce, jako já, ale já mám pocit, jakoby jsem si vyrvala srdce a zahodila. Všechny tyto emoce schovávám za svým kamenným a nic říkajícím pohledem.
„Tak jsme tady!" Vypískla vesele Karol, která se vezla na Dracových zádech. „Čau." James na nás mávl a sedl si vedle mě. „Jsi v pohodě?" Jeho prázdné oči mě nenechali chladnou a já se musela zeptat. „V pohodě." Přikývl a svůj zrak přesunul na Karol, která již stála nohama na zemi. „Chci, aby ta kráva Eadlin byla vyloučena z party." Nevěřila jsem vlastním uším. „Ale..." „Žádné ale, Mary Lou! To ona začarovala Jamese. To ona si dala ten lektvar, aby byla bezmocná! To ona omámila Draca, aby měla jeho pozornost. To ona..." „Tomu přece nemůžeš sama věřit, Karol!" Nebyla jsem jediná, komu se to nelíbilo. Maxn naštvaně přistoupil ke Karol. „Maxne, zklidni hormon!" Draco se před něj postavil a položil mu ruku na rameno. „Je to kravina!" Zařval Maxn a snažil se dostat ke Karol, které na tváři tančil velký úsměv. „Malu, postarej se o něj." Nakázal mi Draco a já přistoupila ke Maxnovi, kterého jsem následně svázala ohňovým provazem, který mohu rozvázat pouze já. „Co to sakra děláš?!" Maxn se začal vzpírat, ale bylo mu to nic platné. „Maxne, sedni si na zadek a mlč." Zavrčela jsem mu do ucha a strčila ho na zem. „Super. Budeme teď hlasovat. Kdo chce, aby Eadlin zůstala nadále v partě, ať zvedne ruku." Má ruka vystřelila do vzduchu rychlostí blesku spolu s Maxnovou. „Zvedni ruku!" Šeptla jsem k Jamesovi, kterému ruka ležela v klíně. „A kdo chce, aby byla Eadlin vyloučena?" Na tuto otázku zvedla ruku Karol, Draco a dokonce i James. „Jamesi?" Řekla jsem nevěřícně a zmateně se podívala na Maxna, který se na mě mračil. „Skvělé! Takže je rozhodnuto. Eadlin oficiálně není členkou party."
————————————————————————
Kratší kapitola. Já vím. Ale líbilo se mi toto zakončení.🙃
Bayyy!

M a l uKde žijí příběhy. Začni objevovat