V pátek po vyučování jsem se převlékla do černých džínů a do zelené mikiny a vydala se i s dárkem k portálům, kde na mě čekal Maxn. „Nazdar, krásko. Jsi tu sama?" Řekl svůdným hlasem a věnoval mi rychlý polibek. „Ahoj, fešáku. Máš to pití?" Zeptala jsem se, jelikož jsem si nevšimla žádné tašky či batohu. „Jo, no..." Poškrabal se na zátylku. „Já zapomněl." „Ty debile, ty jsi zapomněl?! A čím mám utlumit své myšlenky?" Nepatrně jsem zvýšila hlas a ruce si založila na prsou. „Já nevím." Sklopil pohled a radostně se podíval k portálům. „Jé ahoj, tak jdem?" Vyhrkl rychle na Eadlin, která zmateně postávala před svým portálem.
Když jsme prolezli portálem, číslo 153, ocitli jsme se ve velké vile s bazénem a zahradou. „Ahoj, Eadlin! Takže jsi přišla." Odfrkla jsem si nad Dracovo tónem. Já jsem jeho nejlepší kamarádka tři roky a on si mě ani nevšimne! To je ale drzost. „Jo a Malu, mám tu něco na pití." Konečně si Malfoy všiml i mé přítomnosti a rovnou mě potěšil touto skvělou zprávu. Nenápadně jsem se od nich odpojila a běžela si do kuchyně nalít panáka vodky. „Jsi pořád stejná." Ozvalo se vedle mě, když jsem spolykala příjemně hřející tekutinu. Vedle mě stála vysoká černovlasá dívka s nadpřirozeně dokonalou postavou. „Ahoj, Karol." Řekla jsem otráveně a kopla do sebe dalšího panáka. „Co tu děláš?" Optala se, jakoby to snad nebylo jasné. „Jsem Dracova nejlepší kamarádka. To spíš já bych se měla ptát, co ty tu pohledáváš, nemyslíš?" „Já myslela, že mu konečně svitlo a zbavil se tě." Falešně se na mě usmála a otočila se na patě. „Ještěže si Malfoy našel novou." Zamumlala jsem a tím upoutala černovlásky pozornost zpět. „On má co?" Začala se kolem sebe rozhlížel, jakoby nás někdo sledoval. „Jasně! Má holku. Jmenuje se Eadlin. Je to vážně kus." Poplácala jsem jí po paži a hodila do sebe OPRAVDU posledního, jak jsem si slíbila, panáka. „Eadlin říkáš?" S tímto mě opustila a já se rozhodla vrátit k mým kamarádům. Když jsem spatřila Karol, jak si to štráduje k Dracovi, raději jsem se postavila dál, abych na ně nemusela koukat. Eadlin přiběhla ke mně. Zatímco jsem se jí snažila vnutit punč určený pro ní, jí zajímala jen jedna věc. „Kdo to je?" Naklonila se ke mně s pohledem přikovaným na Karol objímající se s Dracem. „Jeho...dobrá kamarádka." Neříkalo se mi to snadno, jelikož já jí zrovna nemám v lásce, ale vím, jak je na tom ona a Malfoy. „Ona ho chce, ale on jí snad ne. Kdysi jsme byly taky...kamarádky." Zašklebila jsem se. „Ale zradila mě a proto odešla z party." Nerada jsem na to vzpomínala. „Normálně chodí do Bradavic, ale momentálně je dočasně vyloučená." Dál jsem to nerozpatlávala a raději se šla s Eadlin převléct do plavek. Na záchodě jsem si sundala mikinu a tričko, pod kterými se nacházel melounový vršek plavek. Následně jsem si oblékla i spodek plavek a šla do pokoje, kam jsem naposledy viděla Eadlin zalézt. Zaťukala jsem na dveře, ze kterých vyšla Eadlin v černo-zelených plavkách, které jí zvýrazňovaly křivky. „Mega ti to sluší! Půjdeme?" Nastavila jsem jí rámě, které přijmula, a vykročili jsme. Draco měl zabořené nohy ve vodě, zatímco ho Karol obskakovala a cpala mu do hlavy nesmysly. Raději jsem dělala, že to nevidím a připojila se k Maxnovi a Jamesovi, kteří se prali. „Co tu Karol chce?" Zavrčel Maxn, který se přestal prát. „Kráva." Ani James s ní neměl dobré zkušenosti. Hned jak Maxn odlepil pohled od těch dvou, podíval se na mě a skousl si spodní ret. „Neměla by jsi nosit takové plavky, zlato." Měla jsem chuť z něho servat oblečení a vrhnout se na něj.
Konečně Karol opustila Draca, čímž dostala šanci Eadlin, která byla Dracem stáhnutá do vody. „Běžím!" Maxn se rozeběhl a v oblečení skočil balík do vody. Mezitím, co jsem se smála, mě James popadl do náruče a přistoupil k hraně bazénu. „Jamesi, ne!" Zaječela jsem, ale bylo pozdě. Zahučela jsem pod vodu, kde mě popadl Maxn a vytáhl nad hladinu. „Ahoj." Zachraptěl a prsty přejel po mých holých zádech. „Čau." Odpověděla jsem. „Promiň, že jsem na tebe křičela, Maxne. Já se vážně snažím nebýt tak agresivní, ale někdy je to těžký a..." Umlčel mě dlouhým polibkem, kvůli kterému mi naskákala husí kůže. „Odpouštím ti, krásko." Bože, ten kluk neví, co se mnou dělá.
„Co kdybychom si šli zahrát polib nebo svlíkni?" Navrhl Malfoy s pohledem připoutaným na Eadlin. Normálně bych protestovala, ale kvůli tomu, že to je jeho den, jsem v tichosti vylezla z bazénu a běžela se osušit. V pokoji, který jsem měla sdílet s Eadlin, jsem se převlékla do tepláků a do mikiny. „Já nechci být zvědavá, ale jsi pořád s Maxnem?" Zeptala se Eadlin, když si přes hlavu přitahovala mikinu. „Jo, ještě jo." Sama jsem se tomu divila. „Sice to není nic velkého, ale je to fajn." Vždycky jsem si představovala, jak někoho budu milovat tak moc, že ho nedokážu zpustit z pohledu, ale s Maxnem je to jiné. Nevěděla jsem, že se v něčí blízkosti můžu cítit tak, jako s ním. „Hlavně si ho musím hlídat. Pořád se kolem něj někdo motá." Zoufale jsem se zasmála a doufala, že to Eadlin neprokoukne. „Raději už pojď." Chytla jsem ji za ruku a dotáhla do Dracova pokoje, kde již všichni seděli na posteli. „Tak co si zahrajeme?" Bohužel se tu nacházela i Karol, která se opírala o Draca. „Já nevim. Co chcete hrát?" Řekl znuděně Draco a prohlédl si své nehty. „Máš narozeniny, tak si něco vyber!" Naléhala jsem na chlapce, který dnes slaví své sedmnácté narozeniny. „A co takhle hru nasaj?" Navrhla Eadlin, čímž si vysloužila Dracovu pozornost. Jediná Karol nesouhlasila, ale té si nikdo nevšímal a začalo se hrát. Draco si přisál papírek k puse a předal ho mně. Když jsem se nakláněla k Maxnovi, abych mu předala papírek, omylem mi spadl a já se naklonila k jeho sladkým rtům. Byla to rychlá neprocítěná pusa. Maxn rychle popadl papírek a předal ho Eadlin, která ho neudržela, když ho předávala Jamesovi a byla mu nucena věnovat polibek. Něco se mi na tom klukovi nezdálo. Možná ten jeho prázdný výraz, nebo jeho neposedné ruce, se kterými jezdil Eadlin po zádech. Následně to spadlo Karol, která to určitě udělala schválně a začala líbat Draca, kterému se to příliš nelíbilo. Já to bezpečně předala Maxnovi, který to neudržel a začal se líbat s Eadlin. Nevadilo mi to. Jen jsem seděla vedle Draca a prohlížela si své tkaničky od mikiny. „Nevadí to to?" Šeptl potichu Draco, zatímco se ti dva od sebe odtáhli. „Ne." Zavrtěla jsem hlavou a přestala vnímat hru.
ČTEŠ
M a l u
AdventureArogantní dívka v Bradavicích dostane za trest na starosti dívku. Stane se její opatrovnicí. -Co se stane, když se zjistí, že je její svěřenkyně mocnější, než vypadá? - - obsahuje vulgarismy