9.Bölüm (İHANET)

152 14 17
                                    

‼️‼️‼️‼️Çok önemli mutlaka okuyun lütfen ‼️‼️‼️‼️‼️‼️🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
Kusura bakmayın arkadaşlar biraz geç oldu bölüm ama özel bir takım meseleler vardı. Bir de söylemek istediğim bir şey var. Lütfen beni yanlış anlamayın ama bunu söylemem gerek okunma sayımız çokken beğeni sayımız çok az. Madem okuyorsunuz beğenmek veya yorum yazmak çok zor bir şey değil lütfen emeğimin karşılığını almak istiyorum. Benim de yazabilmem için motivasyona ihtiyacım var gerçekten çok üzülüyorum böyle olunca😔😔okuyan kişiler beğenip yorum yaparsa çok mutlu olurum. Sizleri seviyorum canlarımmm😘😘😘

------------------
"Akıllıca davranacağını biliyordum Vedia"

Duyduğum tanıdık sesle nutkum tutuldu sanki. Bu nasıl olabilirdi aklım almıyordu.

"Baba"

Titreyerek söylediğim kelimeyi ben bile zor duymuştum. Bugüne kadar beni bir kere bile önemsemeyen adam şimdi kaçırıldığım eve gizlice benim için telefon sokmuş beni kurtarmak istediğini yazmıştı. Şimdi de arayarak bunu gerçekleştirmeye çalışıyordu.

Düşünceme kendi kendime güldüm. Onu o kadar iyi tanıyordum ki,kendi çıkarı olmadan asla bir işe girişmezdi. Söz konusu kendi kızı bile olsa.

"Ne istiyorsun?"
Dedim ruhsuz sesimle. Umarım beni buradan kurtarmak için saçma sapan şeyler istemezdi

"Evet sevgili kızım doğru tahmin tam da senden istediğim basit şeyleri söyleyecektim."

Sesini duymak bile midemi bulandırıyordu. Yapmacık bir şekilde kızım demesi ise sinirlerimi arttırıyordu. Kendimi bu kadar aciz hissettiğim bir zamanı hatırlamıyordum ama burdan kurtulmak için bazı şeyleri göze almam gerekti.

"Sana.ne.istiyorsun.dedim"

Kelimelerin üzerine bastırarak adeta tıslar gibi konuşmuştum. Daha fazlasına tahammülüm yoktu.

"Çok zor şeyler istemiycem senden kızım sadece karşılıklı çıkarlarımızın olacağı bir anlaşma yapıcaz. Eğer kabul edersen ilk ve tek görevini söyleyeceğim. Ha Yok eğer ben burada kalıp  ölmek istiyorum diyorsan Merih'in nasıl acımasız bir adam olduğunu anlatmamı istemezsin."

Kendimi buz tutmuş gibi hissediyordum. Hangi baba kendi öz evladını çıkar ve menfaatleri doğrultusunda kullanırdı ki. Hangi baba kızını ölüme terk etmekle tehdit edebilirdi.

"Ne yapıcam"

"Aferin akıllı kızım. Beni iyi dinle. Önce gizlice Merih itinin çalışma odasına gireceksin kasasını bulup içerisindeki dosyaları bana getireceksin. Tabi sen bunları yaparken oradaki adamlarım sana yardımcı olmaya çalışıcaklar. Seni bana onlar getirecek.Hepsi bu kadar "

İşte şimdi biraz da olsa taşlar yerine oturmuştu. Demekki burada öyle kolaya kolay odama girmesini adamları sağlıyordu. Acaba hangisi  yada hangileri onun adamları.

"Ne var o dosyalarda ne işine yarayacak?"

"Sen orasına karışma küçük kızım. O dosyalar Merih'in hayatını mahvedecek. Bana da kafasına sıkmak kalıcak."

Ne demek kafasına sıkmak kalıcak o belgeleri alınca Merih'i öldürcek miydi yani. Ben kendim için birinin ölmesine gözmü yumucam.

VEDİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin