Merhaba arkadaşlar ben geldim. Biraz uzun bir ara oldu yine ama benim de hikayeyi kafamda toplamam gerektiği için biraz düşünüyorum canlarım mazur görün lütfen.
Umarım beğenirsiniz yorum yapmayı ve minik yıldızımızı⭐️ patlatmayı unutmayalım canlarım sizi seviyorum 😘😘
********
"Kardeşini evine almayacak mısın abi?"
Egemenin ağzından çıkan kelimelerle gözlerim kocaman açılmış ağzım da ona eşlik etmişti. Gözlerim Egemen ve Merih arasında mekik dokurken Merih beni kibarca kenara çekip Egemen'in yakasına yapışmıştı. Aynı zamanda da konuşmayı ihmal etmemişti.
"Nerden abin oluyorum lan ben senin şerefsiz"
Egemen karşı koymayı geçtim tepki bile vermiyordu. Sadece salak gibi sırıtıyordu. Ben bu çocuğa boşuna gerizekalı demiyordum gerçekten.
"Defol git lan buradan. Bir daha görmiyim seni it herif"
"Aaa kalbimi kırıyorsun ama abi. Seni görmeye geldim ne güzel"
"Sikerim lan senin çeneni"
Merih yumruk atmak için elini kaldırdığında kafamı iki yana sallayarak hızla kendime gelmeye çalışmıştım. Girdiğim şok halinden sıyrıldıktan sonra aceleyle Merih'in hala Egemen'in yakasında olan kolunu tutmuştum.
"Merih sakin ol lütfen"
Olası bir kavgayı engellemek için telaşla konuşmuştum. Zira Merih'in günümüz böyle güzel giderken bir kavga başlatması hiç iyi olmazdı.
"Evet abi sakin ol da Vedia ile hasret giderelim uzun zamandır görüşmedik eminim o da beni özlemiştir."
Egemen'in lafını bitirmesiyle suratında Merih'in yumruğu patlamıştı. Ağzımdan hiii nidası çıkarken ellerim de otomatikman ağzıma gitmişti. Egemen ise çoktan yeri boylamıştı. Hak ettin yani Egemen ben adamı sakinleştirmeye çalışırken ettiği laflar iyice sinirlendirmişti.
Merih tekrar Egemen'in üzerine yürüyeceği zaman içeridekiler hızla dışarı çıkmıştı. Nihayet yani burada kıyamet kopuyordu ama kimse gelip bakmaya tenezzül etmemişti. Büşra ve Meryem şaşkınca yerde burnunu tutan Egemen'e bakarken erkekler çoktan Merih'in etrafına dolmuştu.
"Ne oluyor abi burada?"
Mirza'nın çatık kaşlarla sorduğu soruya kimse cevap vermezken Egemen eli burnunda ayağa kalkıp konuşmaya başlamıştı.
"Bir şey olduğu yok abimle birbirimizi sevme şeklimiz bu"
Sırıtarak kurduğu cümleyle Merih tekrar Egemen'e bir tepki vermezken konuştu.
"Ben sevicem seni güzelce"
Merih'ten sonra Mete alaycıl kimliğinden tamamen soyunmuş bir şekilde
"Ne işin var lan senin burada akıllanmadın mı?"
dediğinde benim bile tüylerim diken diken olmuştu. Başka zaman Mete'nin bu kadar soğuk bir şekilde konuştuğunu söyleseler asla inanmazdım. Aynı şekilde Giray ve Turay'ın da yüzüne ölümcül bir ifade yerleşmişti. Allah aşkına derdi neydi bunların? Egemen ve Merih ne alakaydı? Hayır yani madem kardeşler neden birbirlerine düşman gibi bakıyorlardı? Kafam o kadar karışmıştı ki ne düşünmem gerektiğini bile bilmiyordum.
"Vedia ne işi var bunun burda?"
duyduğum fısıltıyla kafamı çevirdiğimde neredeyse dibimde duran Büşra ve Meryem'le anlık duraksadıktan sonra cevap vermiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEDİA
Romansa~~~~~~~~~~~~~~ Tam dudağımın kenarına bulaşan çikolatayı elimle sileceğim zaman dudağımın kenarında hissettiğim baskıyla bir an dondum kaldım. Dudaklarıma az da olsa değen yumuşak ve sıcacık dudaklar resmen beni dumura uğratmıştı. Öpmüyordu sanki ik...