Öncelikle her şeyin tamamlanması için yapılmış bir bölümdür.
Hikayemiz bitmiş bulunmaktadır.Bir güvercin misali yuvadan özgürce uçup gidebilen insanlar gerçekten de cesur yüreğe sahip olan insanlardır. Yaptıkları davranışlarla insanların kalplerine girebiliyorlarsa gerçekten de asil insanlardır.
Jungkook kahvesinden bir yudum alarak sevgilisine bakıyordu. Lalisa üstüne giydiği doktor önlüğünü düzelterek odasına çıkarken Jungkook güneş gözlüklerini düzeltti. Kahvesinden bir yudum almasına rağmen çöpe atıp hastanenin karşı binasındaki diğer odaya geçip, Lalisa'nın kendi doktor odasını rahatça görebilmek için koltuğa oturup dürbünden bakıyordu.
"Bugünkü kombinin biraz bahar havasında, saçlarını açık bırakman hoşuma gitti sevgilim fakat artık o öpücüklere boğmak istediğim alnını görmek istiyorum."diyerek mektubunu yazdıktan sonra zarfın içine koydu ve adamına zarfı uzattı. "Hemen Lalisa Hanım'a gönderiliyor efendim."dediğinde Jungkook gülümsedi. "Başka kime gidebilir ki?"dedi yerinde.
Onu en son gördüğü yer eski bir fabrika yeri olan Lalisa ise hayatına Jungkook'un son sözlerinden cesaret alarak devam etti. Her gün aldığı mektupları okurken Jungkook'tan başkasını düşünmüyor, hatta onun Jungkook olduğuna inanıyordu. Bazen bunu saçma bulsa da hoşuna gidiyordu. Bir yerlerde kayıp olduğunu düşünmektense beni düşündüğünü düşüneyim be adam derdi Lalisa.
Jungkook şimdi ünlü bir iş adamıydı fakat ismi değişmişti, evi değişmişti. Kendini baştan yaratmak zorunda kalan Jungkook sadece kalbinin ait olduğu kadını değiştirmemişti çünkü onu istese de değiştiremezdi.
Küçük bir oyunla o eski fabrika alanında hayata geri dönen Jeon Jungkook, sevdiği kadına yaklaşmamak ama onu istediği zaman görebilmek şartı ile bunu kabul etmişti.
O mutlu olsun ben onu uzaktan da severim diye düşünmüştü Jungkook, sevgilisini önceden doyasıya öpemediği için doyasıya koklayamadığı için şimdi pişmanlık duyuyordu.
Lalisa'nın odasına giren bir adamla Jungkook yerinde dikleşti. Yine mi sarkıntılık yapanlardan diye düşünürken, düşündüğü gibi olmadan Lalisa adamı muayene ettikten sonra adam çıkmıştı. Derin bir oh çeken Jungkook bugün de birileri dövülmedi diyerek kendi dediğine güldü.
Sevdiğini uzaktan severken tabiki zorluk çekiyordu, ona dokunamamak. Onu görüp de görünememek. Ona çok acı veriyordu. İsterdi ki sonsuza kadar onun yanında olsun ama Jungkook bir katildi ve Lalisa gibi masum birinin yanında olması Lalisa'ya haksızlıktı.
Beni sevdiğini bilmeden de sevmeye devam edebilirim. Benim sevgim, benim hayal dünyama yeter diye düşünüyordu Jungkook. Onu sevmekten vazgeçmeyecekti.
Sonuna kadar devam edecekti, onu hak edene kadar onu sevmeye ve buna sabretmeye devam edecekti.Çünkü sevgisi bir ömürlük değildi, onu sonsuza kadar sevebilirdi. Ona koşulsuz bağlanan saf ve temiz bir kalbe sahipken kim başkasına bakardı ki?
Lalisa hayatına birini almamaya söz vermişti, sevgilime verdiğim sözü tutacağım demişti.
İkisi de verdikleri sözlerin esiri olurken hayatları sonsuza kadar sonsuz sevgilerini bahşederek büyüdü.
Zaten aşk kavuşamadan büyüyen bir duyguydu. Kavuştuktan sonra...Evet sevgili Dirty Life okurları hikayemizin sonuna gelmiş bulunmaktayız...
Sevgiyle kalın hoşçakalın!Yeni hikayeme bakmayı unutmayın!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dirty Life を lalisgguk
FanfictionLİSKOOK LİZKOOK Bir katil Bir katil yüzünden en yakın arkadaşımı kaybettim Ölümü gözlerimin önünde oldu Ve kimse bana inanmıyor #esrarengiz 18 #Nancy 1