🕊fourteen🕊

434 48 12
                                    

Yorum yapalım lütfen artık yorumlara bakacağım!!




Bir anda yapılan duyuru ile yerimde kaskatı kesildim.

"Okulumuzun yapacağı Nancy öğrencinin anma töreni bugün beşinci ders spor salonunda olacaktır"
Hiç bir zaman unutamıyordum zaten, beynime kazınmış ölüm anılarını nasıl unutabilirim ki?
Önümde duran Jungkook'un yanında gittim, koluna dokunup yüzüne baktım.

"Bu sefer bir şey demedim ama benim için bunu yapmana gerek yok." Dedim o ise sırıtmıştı.
"Senin için değil! Saçma sapan dedikodu çıkmasın diye yapıyorum! Aslında şuracıkta dudağından öpüp tüm olayı bitirebilirim." Dedi yandan gülümsüyordu ve bu nedense benim hoşuma gidiyordu!
"Bunu yapmayacaksın" dediğimde başını geriye attı ve tekrar eğildi.
"Duruma göre değişir prenses" diyip yanağımı iki parmağı ile kıstırdı.
Yanımdan geçip giderken yanımızdaki herkes bize bakıyordu.
Hepsinin ağzından 'oha' nidaları çıkarken ben nedensizce yüzüm kızarmış bir şekilde sınıfıma çıkmıştım.
Bu adam az önce aklıma gelen Nancy'yi bile bana unutturuyordu.

Biraz hızlanıp ona yetiştim,yanında yürümeye devam ettim.
"Jungkook" diyip tekrar koluna dokundum, onunla konuşmak istiyordum, aklıma bir türlü yatmıyordu, benimle gerçekten okuldaki kızlardan kurtulmak için mi sevgili numarası yapıyordu?
Bana acıyor muydu?
Belki de benden hoşlanıyordu?

"Dün gece Jimin ve Chaeyoung kavga mı ettiler?"
"Bilmem" ne zaman aldığını bile anlamadığım bisküviyi ağzına atmış, dolu ağzıyla konuştuğu için de  boğuk sesi çıkmıştı.
"Ne demek bilmem? Senin arkadaşın değil mi?"
"Sen neden bilmiyorsun? Chaeyoung da sana söylememiş demek ki."
"Bana soru ile cevap verme! Kız anlatmıyor kaçıyor işte, onu sevmeyi bırakacağım falan dedi."dediğimde gözlerini irileştirmiş aynı zamanda kaşlarını da çatmıştı.
"Ne yani ben boşuna mı Jimin'le konuştum?"
"Eğer arkadaşın onu terslemeseydi böyle olmazdı baksana kızı kırmış işte!"
"Bak Lalisa açıkçası senin gönül işlerin hiç umrumda değil ama eğer şimdiden Chaeyoung Jimin'i sevmeyi bırakıyorsa gerçekten gereksiz olaylar yaşattı."

Omzuna vurdum.
"Kapa çeneni!! Hatırlatırım onun sayesinde araba yarışına katıldım ben!"
"Omzuma niye vuruyorsun?"
"Sinir etme beni! Kafana da yersin" diyip sınıfa girdim.
Serseri herifin tekiydi. Ukalanın önde gideni tam olarak böyleydi.
Üçüncü derse giriyorduk ve ben Nancy'nin beşinci derste olacak olan anma törenini aklımdan çıkartamıyordum!!
Chaeyoung'un yanına oturduktan sonra başımı sıraya göndüm.
Tanrım ne yapacağım ben?

Aniden telefonumdan gelen titreşim ile beraber onu açtım ve gelen bildirime baktım bilinmeyen numaradandı, biraz saklayarak ne yazdığını okumaya çalıştım Chae benim tersime dönmüş uyuyordu.

Bilinmeyen numara: uzun zaman oldu.

L: ne istiyorsun?

Bilinmeyen numara: benimle konuştuğunu kimseye göstermek istemiyor musun?

Beni mi izliyordu?
Sınıfa göz gezdirdim, şu zamana kadar sürekli Jungkook'tan şüphelenmiştim ama emin değildim ve şimdi o dersi dinliyordu ona baktığımı anladığında bana kaşları çatık bir şekilde baktı, önümde döndüm.
Başka kimseden şüphelenmiyordum ve şimdi beni izleyen biri vardı sınıftaydı bu herkes olabilirdi.

Dirty Life を lalisggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin