Şu anda müdürün odasında disiplin cezamızı almak için bekliyorduk.
Lanet Jungkook önce beni tahrik etmişti sonra da onun yüzünden disiplin yiyordum.
"Öncelikle bir ay boyunca okulu temizleyeceksiniz, birbirinizden uzak duracaksınız, bir daha olduğunu görürsem okuldan uzaklaştırma alırsınız eğer tekrar yaparsanız okuldan atılırsınız!"Sert ses tonu beni iyice ürkütmüştü.
"Peki efendim" dedim.
"Senden beklemezdim Lalisa!! Tüm okulun önünde böyle bir terbiyesizlik yapman beni kırdı."Kırılırsa kırılsın bana ne ya?
"Jungkook, senin hakkında konuşmak bile istemiyorum okulun yüz karasısın, amcan için dayanıyorum sana!""Bu kadar dürüst olmanız bence amcamın canını sıkabilir, müdürüm" dediğinde müdürün ürktüğüne emindim!
"Pekala, cezanızı harfi harfine uygulayacaksınız onda da bir sıkıntı istemiyorum! Bu kadarına hakkım var öyle değil mi? Jungkook"
Jungkook gülümsedi ve başını salladı.
"Çıkabilirsiniz" ben odadan sinirle çıktıktan sonra duvara tekme attım.
"Alçak herif! Katil bulun dendiğinde kılını kıpırdatmaz biri öpüşsün disiplin , sıçarım böyle işe! Şerefsiz adam!"Saçlarımı geriye atarken sinirle ofladım!
Cidden sinirim bozulmuştu!Beni gülerek seyreden Jungkook sırıtıyordu.
"Niye pis pis sırıtıyorsun çok mu komik? Senin yüzünden disiplin yedim! Hala sırıtabiliyorsun!"Parmağı ile dudağını okşarken gözlerimin oraya gitmemesi için uğraşıyordum.
"Bence biraz sakinleşmelisin, basit bir disiplin bir şey olmaz" Dedi sakince.
Nasıl bu kadar sakin kalabiliyordu?"Sen nasıl bu kadar sakin kalabiliyorsun?"dedim sertçe.
Sırıtması yüzünden yok olduğunda kaşlarını çatıp yanıma geldi.
"Olayları abartma! Bir ay sonra bitecek!"dedi sertçe."Biliyo musun? Buna hiç başlamamalıydık!! Bu yalan ilişki yüzünden oldu bunlar! Umrumda değil biliyor musun!? Kızların sana kucak dansı yapması falan hiç umrumda değil! Sehun da bitti artık, yani bitirelim artık bunu-"
Kolumu sertçe tutup beni duvara yapıştırdığında kaşlarını o kadar çatmıştı ki yutkunmadan edemedim.
"Kendini ne sanıyorsun sen?! Bana bağıramazsın! Bir anlaşma yaptık! Ben bitti diyene kadar bitmez! Hatırlatırım o it Sehun'un senin peşini bırakma sebebi benim!"
"Daha bugün kavga çıktı ne konuşuyorsun"
Kolumdaki elini silktim.
"Artık umrumda değil! Bitecek yoksa herkese ayrıldığımızı söylerim!"dedim.
Bitmesini istiyordum çünkü sıkılmıştım, kafamdaki düşüncelerden, kalbimi kontrol edememden!"Bitireceğiz! Ama ayrıldığımızı söylemeyeceğiz, böylece hala sevgili olduğumuzu sanacaklar, gittiği yere kadar!"
Dedim.Geri çekildi, etrafında tur atıyordu, ne yapacağını mı düşünüyordu?
"Olmaz! Anlarlar! Ayrıca bu gece parti var ona gelmen gerek bundan cayamazsın!""Bu geceden sonra bir daha asla konuşmayacağız!"dedim emin bir şekilde!
Güldü.
"Disiplin var temizlik falan orda da şurayı siliyim mi derken beden dili mi kullanayım Lalisa?!"Bak bu komikti he!
"Hayır tabiki, mecbur kalmadıkça konuşmayacağız, senden uzak durmam lazım, beni sürüklüyorsun ve ben buna düşmek istemiyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dirty Life を lalisgguk
Fiksi PenggemarLİSKOOK LİZKOOK Bir katil Bir katil yüzünden en yakın arkadaşımı kaybettim Ölümü gözlerimin önünde oldu Ve kimse bana inanmıyor #esrarengiz 18 #Nancy 1