🕊eight🕊

474 59 4
                                    

Bekle önce şu yıldıza bas sonra oku lütfeeeen seksi bebek😘


Başımı yere indirdim. O haklıydı, bu işten ikimiz de faydalanırdık, Sehun'dan uzak olmam iyi bir şey böylece gerçek katil beni sevmeyenleri öldürmeyecek.
Bir kişi daha benim yüzümden ölmeyecek.
Bu güzel bir şey olabilir.

Başımı kaldırdığımda burnumun dibindeki Jungkook'u görmemle geriledim fakat belime değen eli ile hareket edemedim.

"Bence anlaşabiliriz?" Dediğinde kaşlarımı çattım geri çekilmeye çalışsam da kendine çekiyordu.

"Peki ya okuldaki kızlar beni sıkıştırırsa?"
Dedim bir anda.

"Yanımdan ayrılmazsın?"
Dediğinde başımı salladım.
"Biraz çekilsen diyorum"
Dediğimde bir adım geri attı.

"Kabul ediyorsun yani?" Dediğinde başımı onaylarcasına salladım yavaşça.
"Güzel!" Dedi ve gülümsedi.
"Bu gece araba yarışı olacak-"
"Biliyorum geliyorum"
Dediğimde kaşlarını çattı bana ters ters bakmaya başladığında nedenini merak ettiğini düşündüm.

"Arkadaşım yüzünden gidiyorum." Dedim.
"Tamam seni evinden alırım-"

"Olmaz"
"Neden?"
"Chaeyoung ile beraber gideceğim."
"Onu da alırız."
"Gerek yok"dedim.
"Hayır ben alacağım itiraz istemiyorum"dedi ve devam etti.

"Gece soğuk olacak ceketsiz çıkma"
"Sana ne?"
"Seni düşündüğüm için söylüyorum sevgilim"

"Kapa çeneni! İnsanların dışında davranışlarına dikkat edeceksin yanlış hareketini gördüğümde kıçına tekmeyi basarım!" Dediğimde dudakları o şeklini almıştı.
Şaşırmıştı.

"Çok sertsin!" Dedi.
Göz devirdim ve arkamı döndüm artık eve gitsem iyi olacak daha hazırlanmam gerekiyor, okul formalarıyla araba yarışına katılmak mı?

"Lalisa"
Dediğinde ona döndüm 'ne var' dercesine bakıyordum ama o bana bir iki adım atmakla meşguldü.

"Beni nasıl tanımlıyorsun bilmem ama dediğim gibi sana zarar vermem"
Dediğinde yutkundum. Bana zarar vermez miydi? Buna pek inanmıyorum.
Bana zarar vermeyen Chaeyoung ve katildi.
Katil de bir nevi bana zarar vermişti, birinin ölümünü görmek kolay bir şey değildi her ne kadar bana ihanet etse de.
Fakat amacı bana zarar verenleri ortadan kaldırmaktı. Bu başkasının bakış açısından bakılırsa psikopatçaydı belki de ama bana benim özel olduğumu hissettirdi, katil benden hoşlanıyordu.
Belki de beni bu hayatta gerçekten seven tek kişiydi.

"Sen, iyi bir insan mısın bilmiyorum ama yaptığımız işbirliğinde senden tek isteğim beni üzmemen çünkü ben, üzülmekten yoruldum."dedim ve arkamı dönüp sınıftan çıktım.
Belki de bu sözü kendime söyledim, bu sözleri duymam gerekiyordu belki de.

Okuldan çıkıyorken telefonuma gelen mesajla telefonumu elime aldım.
Chaeyoung'tandı saat 20.30'da onun evinde buluşacakmışız fakat Jungkook alacaktı beni.
Bunu ona söylemeliyim.
Telefonu kulağıma götürdüm, karşıdan ses geldiğinde konuşmaya başladım.

Dirty Life を lalisggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin