🕊thirteen🕊

416 60 26
                                    

Beğeni az gelse de artık umrumda değil yorum sınırı koyacağım 40 yorum olunca yeni bölüm gelecektir.

"Bende kal bir süre sonra kendi başının çaresine bakacağını ben de biliyorum." dedi ona ne oluyordu nasıl da değişmişti bir günde?
"Sağol ama gerek yok, anlaşma yaptığım biriyle aynı evde bulunmak istemiyorum." Kaşlarını çattı.
"Anlaşmamız sevgililik!"
"Olabilir, bana ne!"
"Sana yalvarmayacağım ama adresi , telefonuna atıyorum."
"O mesaj boşta kalır."
"Göreceğiz." Dedi. Elime elini sürtüp sımsıkı tuttuktan sonra sınıfa girmek için birlikte yürüdük ve tabiki herkes, Jungkook'un yanındaki kızın Lalisa mı olduğuna dönüp dönüp bakıyordu.
O kadar seviyesizmişim ki asla onunla sevgili olamazmışım.
Gerçi ben zaten Jungkook gibi biriyle asla sevgili olmam.
Kendini beğenmiş itin teki.
Evini açması garip gelmişti.
Çünkü ondan beklemiyordum.
Belki de bana acımıştı.
Bu daha kötü olurdu.
Ayrıca Chaeyoung ve Jimin arasında ne olduğunu bilmiyordum onu Öğrenmeliydim, bugün zorlu olacaktı, ayrıca gerçekten Jungkook'un evinde mi kalacaktım?

Kesinlikle hayır!
Jungkook'un elinden ayrılıp Chaeyoung'un yanında geçtim yani kendi sırama.
"Chae bana dün olanları anlatmadın?"
"Hı şey! Bir şey olmadı Jimin'le sohbet ettikten sonra beni evime bıraktı ve gitti."
"Seni kıracak bir şey yaptı mı?"
"Oh hayır yapmadı endişelenme Lalisa, bunu atlatabilirim. Beni sevmek zorunda değil denemiş oldum, sen de yardım ettin teşekkür ederim ama yapacak bir şeyim yok. Ondan vazgeçeceğim."
"Hey bırak şu çaresiz ayaklarını! Sen muhteşemsin! Saçını savurduğun an kaç erkeğin sana dönüp dönüp baktığını görmüyorsun sadece."

"Bin kişi de baksa önemli değil aslında, sadece o beğensin istiyorum, sevdiğim kişinin."
Önüne dönüp başını sıraya koydu.

Yazardan dün gece Jimin ve Chaeyoung.

Jimin kızı kolundan tuttuğu gibi arabadan indirmişti.
Afallayan Chaeyoung ne olduğunu anlamak adına Jimin'e "Ne yapıyorsun?" Dedi.
Fakat onu dinlemeyen Jimin ise kendi arabasının ön koltuğuna onu bindirmişti bile.
Kapısını da kapattıktan sonra kendi de sürücü koltuğuna geçti.
"Tek bir ses bile çıkarmayacaksın!"dedi Jimin. Sinirlenmişti?
Peki ya neden ?
Çünkü o arabaya gelmeden önce Jungkook'la konuşuyordu.
Jungkook ona Chaeyoung'a iyi davranmasını söylemişti.
Oysaki Jimin söylenen bir şeyi yapmaktan nefret ederdi hatta yarışa katılmak bile istememişti kızla.
Onu sevmezdi, herkese güldüğü için , herkese samimi davranırdı kız, kimin yalancı olduğunu kimin doğru insan olduğunu anlayamaz saf bu derdi Jimin.
Belki de haklıydı , Chaeyoung o kadar saf ve temiz kalpliydi ki beş yıl önce kendi babasını öldüren biriyle çok yakın arkadaş olmuştu hiç sorgulamadam.
"Neden sana iyi davranmak zorundayım?! Neden Jungkook'un kıçını toplamak zorundayım?!"
Dedi bir anda Jimin.
"Ne saçmalıyorun? Bana iyi davran mı dedim ben sana?" Dedi Chaeyoung sesi titriyordu, sevdiği çocuğun ona bağırmasını istemiyordu.
Onunla sarılmak istiyordu yanından geçtiği her seferinde parfüm kokusunu içine çekerdi kız, şimdi de öyle yapmak istiyordu ama gerek yoktu ki arabaya binmesiyle kokusu başını allak bullak etmişti.
Kız kokuya doyamıyordu, bağımlıydı adeta.
"Sen herkese iyi davranıyorsun diye ben de mi iyi davranmalıyım?!" Dedi Jimin'in ses tonu hiç azalmıyordu git gide artıyordu.
"Jimin sakin olur musun? Korkuyorum, lütfen bağırma." Kızın sesi o kadar cılız ve narin çıkmıştı ki oğlan kısa bir süre afallamıştı, bağırmasına rağmen nasıl da alttan alabiliyor beni diyordu içinden.
Kızın korkması onu da tedirgin etmişti, kendine gelmeliydi.

Dirty Life を lalisggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin