🕊twenty two🕊

401 56 22
                                    

Sınır koyuyorum bir aydan beri bölüm atmadım ama hala beğeni istediğim gibi değil.
Hayalet okuyucular cidden sağolun!
Yazma zevkim de kaçıyor!
+20 beğeni +40 yorum
DOLMADAN BÖLÜM YOK!

"Senin sıkıntın ne? Sabahtan beri ne değişti?" Dedi. Kolunu ittim.

"Sen karar ver ne değişti acaba? Mesela ben kızlarla kavga ettim, onların saçlarını yoldum, ikinci disiplini alacakken suçsuz olduğum ortaya çıktı, bir oyunu oynamaya devam ederken sen benim daha az önce kavga ettiğim kızlarla aynı masada oturuyorsun!"
Yutkunup etrafa bakarken onun gözlerine çıktım. Gözlerinin baktığı yer şu anda benim dudaklarımdı.

Aramızda zaten iki adımlık mesafe vardı ama o bir adım attı ve onu bir adıma indirdi. Yutkunuyordu ve sinirleniyor gibiydi. Ne oluyordu şimdi ona? Korkuyor muydu? Elini kaldırıp saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı.
"Çok konuşuyorsun." Sakince söylediği şeye kaşlarımı çatarak anlamaya çalıştım.

Tekrar yutkunduğunda elimi tuttu. Aynı zamanda kulağıma yaklaşıyordu.
"Odağım sürekli dudaklarında." Dediğinde tüylerim diken diken olmuştu.
"Napıyorsun sen?" Dedi.

"Napıyormuşum ben?" Diyip kaşlarımı çattım.
"Ne yaptığını bilmiyorsun sen! Bunu başkalarının yanında yapma."
"Neyi?" Dediğimde tuttuğu elimi kendiyle beraber çekti. Nereye gidiyorduk şimdi? Her zaman beni böyle sürüklemek zorunda mıydı?
Pekala şimdilik buna izin vereceğim çünkü onunla konuşmam gereken şeyler var. O bilmeli miydi peki?
Ona karşı olan duygularım yasak mıydı peki?
Ben dışarda kalmayayım diye evini açmıştı onun iyi kalpliliğini suistimal mi ediyordum? Belki de sadece iyi bir insan olduğu için bana böyle davranıyordu. Ama o bana , ona iyi geldiğimi söylemişti bu nasıl oluyordu ben kendimi toplayamazken ona nasıl iyi geliyordum?

Arka bahçeye geldiğimizde önüne itercesine bıraktı elimi. Buraya gelinceye kadar tek kelime etmemiştik. "Ne bu cesaret?! Sen niye başkalarının işine karışıyorsun?!" Dediğinde kaşlarımı çattım. "Kimin işinden bahsediyorsun?" Histerik bir şekilde güldü. "Neyden mi bahsediyorum? Tanrı aşına!! Jimin ve Chaeyoung 'a neden karışıyorsun?!" Yutkunup nefes aldım. " Chae benim arkadaşım onun üzülmesini istemiyorum eğer o da üzülürse ben de üzülürüm, onu kaybederim belki de! Ama benim başka bir arkadaşımı kaybedecek kadar kalbim kalmadı!! Başka birini daha kaybedemem!!"

"Ama seni ilgilendirmeyen bir durum!"
"Hayır ilgilendiriyor! Arkadaşın Jimin onu tecavüz etmeye kalkıştı ben buna nasıl sessiz kalabilirim??"

"Sessiz kal demiyorum ama bir yere kadar sen önce kendi meselelerinle ilgilen! Bak sana haline kalacak kendi evin yok!! Yanlış anlarsın diye açıklama yapacağım, sana evimde kalma demiyorum kapım her zaman açık ama sen kafanı başka meselerle dolduruyorsun, bırak onlar halletsin!"
Dediğinde derin bir nefes aldı.

"Pekala kendi meselelerime bakayım, annem olmaması gereken birine dönüştü, günler önce en yakın arkadaşım öldü, senle de bir oyunun içindeyim, baksana şu halime evim de yok! Acınacak haldeyim değil mi? Peki ben kendi meselerime bakarsam ne olur? Deliririm! Benimki de akıl değil mi? Ben bunları önemsersem düşünmeden edemem! Gün boyu düşünmekten yorulurum! İşte bu yüzden artık bir şey düşünmek istemiyorum bir şey çözmek istemiyorum, akışına bırakmak istiyorum. Sadece olduğu gibi olacaksa olsun ben buna karışmak istemiyorum Jungkook çünkü yoruldum, sen benim nelerle uğraştığımı bilmiyorsun!"

Dirty Life を lalisggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin