ELL
O dva měsíce pozdějiZnovu se mi rozsvítil mobil, nemusela jsem se ani dívat na display, volala mi totiž Summer, teď to byl její pátý telefonát od rána.
„Summer, pořádně se nadechni, vše bude v pořádku. Dorazí k tobě za čtyři hodiny, ty je potom budeš navigovat k nám, to zvládneš, už jsme o tom mluvily." Summer, ale nebyla jediná, která musela neustále myslet na One direction.
„Dobře, ale neručím, že k vám vůbec dojedeme. Možná je totiž umačkám radostí." Odpověděl mi upřímný hlas Summer do telefonu.
„Hlavně zase neomdli." Pokárala jsem ji se smíchem a tipla mobil.
. . . . . . . . .
„Ell, zbývá nám už jen tři hodiny a půl." Zakřičela Pavla z vedlejší místnosti. Penelopa a Pavla byly už od rána na nohou, aby nic neprošvihli. Celou včerejší noc jsme prokecaly se Summer přes notebook, která musela odjet, aby pomohla svojí sestře se stěhováním do nového bytu. Moc si s včerejšího večera nepamatuju, protože jsem po půl hodině vytuhla, ale když vidím na půl oblečenou spící Karin na pohovce, myslím si, že spolu mluvili ještě hodně dlouho po tom, co jsem usnula.
. . . . . . . . .
„Ell, už zas nestíháš," Ozvalo se z kuchyně a já jsem do kufru hodila poslední věc. Všichni už stáli v kuchyni. Harry a Niall pomáhali holkám odnést kufry. Niall ke mně napřáhl ruku. „Would you please give me your luggage?" Nechápavě jsem se dívala na Nialla. S úsměvem poukázal na můj kufr a já mu ho konečně podala.
„Thank you." Zašeptala jsem a cítila jsem se jako úplný idiot. Dobře jsem věděla, že neumím anglicky i přesto jsem teď mířila do Anglie s pěti anglickými zpěváky.
Pomalu jsme se přemístili do autobusu. „Don't worry," Vytrhl mě Niall s mých představ. „Can I?" Přikývla jsem a Niall se svalil na sedadlo vedle mě. Nevím, odkud to vytáhl, ale během pár minut držel v ruce krabici s pizzou. Jak se to stalo, to fakt netuším, ale za chvíli jsme seděli vedle sebe v příjemném tichu a cpali se pizzou. A když jsme si potom měla, k někomu v letadle sednou, s radostí jsem si sedla k Niallovi. Dívali jsme se na nějaký film a přitom jsme oba tomu druhému vyprávěli věci, které nás napadli, i když jsme moc dobře věděli, že nám ten druhý nerozumí. Harry seděl u okna naproti mně, vesele si povídal se Summer. Niall se ke mně nahnul a zašeptal, „He is good person, you believe me."
ČTEŠ
Enemy soulmate (Harry Styles CZ) - Dočasná korekce
FanfictionNebojte se komentovat jakýkoliv komentář příjmu z potěšením pozitivní nebo negativní. Každý muže mít svůj názor a chybami se člověk přece učí. Všechna práva vyhrazena!