ELL
Nebrečela jsem. Harry měl doopravdy pravdu. A já to někde uvnitř sebe nenáviděla. Před spánkem jsem si musela skočit pro mobil, který jsem si nechala na komodě před schody. cestou mě zastavil Zayn.
„Chci si promluvit, o Harrym." Prozradil mi Zayn.
„Jsem unavená, možná zítra." Zayn mě chytil za rameno a znemožnil mi jít dál.
„Víš, že oba máte i dobré stránky? Harry je romantický, vtipný i starostlivý. A ty jsi roztomilá, chytrá, dětská, stydlivá ale i nedůvěřivá."
„Proč ti nevěřím?"
„Protože se oba chováte, když jste spolu jako kdyby vám odumřely všechny mozkové buňky?" Sklopila jsem stydlivě hlavu.
„Já nevím, co dělat." Vypadlo ze mě.
„Harry taky ne." Zayn se na mě upřímně podíval. „Nevím, jak to s tím souvisí, ale říkal, Že někdy je důležité se vykašlat na své podvědomí a na mozek a začít myslet srdcem."
„Ty a..." začala jsem, ale Zayn byl rychlejší než já.
„Me girlfriend? " Mlčky jsem přitakala.
„Miluju jí." Na chvíli se odmlčel. „Udělal bych pro ni cokoliv, možná že to někomu přijde absurdní. Kdyby mě o něco požádala a já bych věděl, že je to ta nejhorší věc a bude to mít nespočetné následky. Udělám to, pokud to budu cítit tady, " a poklepal si rukou na srdce.
„Možná to bude moje největší nejpitomější chyba, ale nikdy toho nebudu litovat, protože to bude pro mě správné. A teď už je to rozhodnutí jen na tobě jestli se tím to budeš řídit nebo nebudeš." Dobře si uvědomuju, že se mi v očích zračil strach.
„Budu," zašeptala jsem.
„Myslím si, že prozatím bude nejlepší, když se budeš Harrymu vyhýbat. To je podle mě nejlepší možnost jak vydržet spolu v místnosti a nezabít se." Jenom doufám, že Harry nebude jedna z mých mnohých chyb, ale co. Přinejhorším ho majznu něčím po hlavě a bude klid.
ČTEŠ
Enemy soulmate (Harry Styles CZ) - Dočasná korekce
FanfictionNebojte se komentovat jakýkoliv komentář příjmu z potěšením pozitivní nebo negativní. Každý muže mít svůj názor a chybami se člověk přece učí. Všechna práva vyhrazena!