7. Tak co?

1K 51 1
                                    

Věnování všem, kteří dnes slaví narozeniny. Krásného apríla.

HARRY
Summer byla úžasná, povídali jsme si celou cestu. Vyprávěla mi, že One direction na začátku neměla moc ráda, ale když jí to holky pořád pouštěli dokola, přistihla se, jak si zpívá naše písníčky a tak si nakonec stáhla celé naše album a zamilovala se do něho. Ale pořád jsem nemohl z hlavy dostat, Ell. Celou dobu se mnou nepromluvila, dokonce, když mě viděla, zašklebila se. Moc dobře jsem věděl, že jsme si nepadly do noty. A poslední dobou si myslím, že budeme nepřátelé. Zastavili jsme před naším domem. Holky se začali rozplývat nad jeho krásou. Holky se rozběhly prozkoumat dům a je si neskutečně užíval, jak si Ell snažila skrýt svůj obdiv. 1:0

„V domě není pět volných pokojů, tak, aby mohla, každá spát zvlášť, takže jedna z vás bude muset spát s některou z vás." Vysvětloval to děvčatům Louis. Ještě na letišti, než jsme letěli do Prahy, jsme si losovali, kdo bude muset spát se Zaynem, protože jediný měl v pokoji velkou plazmu, nakonec si to vylosoval Liam. Liam mě ještě potom poprosit, jestli bych si vedle do pokoje nemohl vzít Ell a zkusit se usmířit.

Takže jsem teď vedl Ell do vedlejšího pokoje. A tak jsem se jí zeptal, co si o mně myslí. Prvně mě nepochopila, ale potom mi v češtině něco odpověděla, něco jako „Drzý". Za prvé nevím, co to znamená, a za druhé mě to uráží , ale to jsem jí raději neřekl, kdoví jak by to nakonec dopadlo.

„You are gawk." Teď zase jsem zmátl já jí. Dobře jsem věděl, že to není uražka , ale byl jsem si jist, že jí tím zmatu.

„Once again, please." Teď jsem zas já obrátil oči v sloup.

„You are...." To už nestačila doříct, protože jsem na ní zamával a zmizel v pokoji. Večer za mnou přišel Zayn, že se s holkami domluvili, že se zítra půjdou podívat na film do kina a jestli bych nemohl místo toho vytáhnout Ell ven, protože to pro ni bude příjemnější než být v kině na filmu, kterému stejně nerozumí. Teda nevím, jak bude ona rozumět mě a já jí, když neumí anglicky, ale zítra jdeme na výlet. Snad se mě při něm nepokusí shodit do Temže.

Enemy soulmate (Harry Styles CZ) - Dočasná korekce Kde žijí příběhy. Začni objevovat