ELL
Probudila jsem pod Karin, která se včera tak opila, že netrefila ani do svého pokoje. Už dnes nás čekal odlet do České republiky. I když to bylo někdy těžké, bude se mi po klucích stýskat. Hodlají to ukončit společným koncertem s dalšíma zpěvačkami a zpěváky. Za několik hodin nás čeká odlet a my už zas budeme doma. Mám v hotelu pokoj těsně vedle Harryho, to už se skoro stal zvyk. Vlezla jsem do sprch a začala jsem si zpívat. Ani nevím, proč prostě to na mě přišlo. Zpustila jsem refrén od Meghan Trainor- No Good For You.
His kiss is soft and sweet
He sweeps you off your feet
He's no good for you
He's no good for you
And sure he's worth a lot of gold
But you're better than you know
He's no good for you
He's no good for you
That boy's no good for you
You're way too good for him
That boy's no good for you, for you
No he no good, he no good for you
No he no good, he no good for you
Vyšla jsem ze sprchy. Cítila jsem, jak se mi začali klepat ruce. To bude ještě zajímavé. Pomyslela jsem si.
. . . . . . . . . . . . .
Stáli jsme před letišti, které bylo kvůli nám cele uzavřené.
„Je ti dobře? Jsi nějak bledá?" Ptala se mě Karin. Jen jsem němě přikývla. Odbavení kufrů trvalo déle, ale já za to byla ráda. Jako první jsem byla odbavena já a Harry. Každý z nás měl jiný vchod. On vpravo VIP a já vlevo. On šel do VIP části, aby se ještě před odletem domluvily na detailech. Znáte to, před dvaceti čtyřma hodina jsem Harrymu Stylesovi zlomila nos, tak že teď tam má náplast. Hlavně se neztrapnit, přikázala jsem to té kouli, které říkáme mozek. Ale to bych si musela všimnout, že je zrovna vytřená podlaha.
„Slyšet tě zpívat ráno." Pověděl mi Harry. No a potom to už jelo. Ujela mi noha a já se na Harryho přiklopila. Za chvíli jsem už ležela připleštěná na Harrym. Harry do toho spustil svůj zpěv
That girl's no good for you
You're way too good for her
That girl's no good for you, for you
No she no good, she no good for you
No she no good, She no good for you
Rychle jsem se od něho odklopila. Naštvaně jsem se na něho podívala.
„You." Ukázala jsem na něho.
„You mrzutá!" Zabodli jsme do sebe pohled. Pomalu jsme se přibližovali k vchodu a k sobě. Vešla jsem do vchodu A Harry mi ještě pohrozil prstem. Oba jsme v kročily do vchodu a hned jsme se zase vrátily.
„Lezt mi," a ukázal vchod, ze kterého jsem teď vyšla.
„No, You!"
„Octopus!"
„Bigre!" Zašklebili jsme se na sebe a vlezli jsme do svého vchodu. Po pár krocích jsem si začala uvědomovat, že je to divné, že na vchodu bylo napsáno VIP. Vrátila jsem zase zpátky na začátek ve stejnou dobu jako Harry.
ČTEŠ
Enemy soulmate (Harry Styles CZ) - Dočasná korekce
FanfictionNebojte se komentovat jakýkoliv komentář příjmu z potěšením pozitivní nebo negativní. Každý muže mít svůj názor a chybami se člověk přece učí. Všechna práva vyhrazena!