HARRY
Ell domluvila a dala se na úprk. Byl jsem zmatený. Nevím proč, ale chtěl jsem něco dělat.
„Harry!" Zařval na mě Liam.
„No tak?" Mluvila na mě Karin.
„No jo." Odpověděl jsem jim.
„Harry?"
„Co zas?"
„Ty tu ještě stojíš!" Zeptal se mě Zayn z jízlivostí v hlase.
„Jo."
„Harry, běž za ní!!" Zařvali všichni na mě. A sakra.
„To jste po mně nemohli hodit cihlu?"
„Kdo by za ní běžel?" Rozběhl jsem se. Za sebou jsem ještě slyšel jejich hlasy.
„To jim to tak dlouho trvalo."
„Jim trvá vždy všechno dlouho."
„Hold narodili se s dlouhým vedením." Ozval se Liam nejspíš.
„Nejdelším." Opravil ho zbytek. Škoda, že nebyli daleko od pravdy.
„To se tady Harry opravdu musel líbat s Taylor, aby mu to došlo?"
„Hey!" Ozvala se nejspíš Taylor.
„Oba jsou už takoví, asi nemají lepší práci než si sedět na tom dlouhém vedení."
„Tím jeho klusem ho předejde snad i dědek." Radši jsem jejich vlezlé řeči hodil za hlavu a přidal jsem do klusu. Běžel jsem kolem nějaké červené telefonní budky s iniciály nebo něčím podobným.
V tom jsem do někoho vrazil z druhé strany. Sletěl jsem dozadu, praštil jsem se o lampu a rovnou jsem dopadl přímo na chodník. Tak tohle bylo déjà vu. Tahle budka mi někoho připomíná a ten někdo teď ležel s krvavým rtem na proti mě.
„You." Ukázala na mě.
„Zase, co ti na mě tak vadí?" Ell mě probodla pohledem a já jsem radši zavřel pusu, abych zakryl svůj úsměv.
„I have hallucination?"
„Maybe?"
„To nemůžu vrazit do někoho kdo má IQ?" To že neumím plynule česky, mi ještě nezabrání tomu, abych jí nerozuměl.
„Já tě klidně hodím na vlak nebo do tvého bytu, jen abych tě nemusel poslouchat!" Znal jsem jí aspoň natolik dobře že už jsem předem věděl že na to nepřistoupí.
„To říká ten, který mě znova povalil!"
„Děláš jako bych neměl lQ."
„Máš je velké jako red phone Booth."
„A ty jsi sexy jako telefonní budka." Ell se zarazila a dívala se na mě, jako kdybych spadl z višně.
„Úhyle."
„Cow." A potom jsem jí políbil. Nemůžu za to, že pořád mele!
„Huh," Nadechl jsem se a věnoval jsem pohled Ell, která měla zvednuté obočí. Přitáhla si mě za košili a tentokrát mě políbila ona.
„Asi jsem se praštila víc, než je to povoleno." Zamrmlala, když jsme se od sebe odtrhli. To že se praštila trochu víc než chtěla mi nahrávalo do karet, protože když jsem tu už doběhl chtěl jsem to pořádně.
„Harry?" Ptala se vystrašeně.
„Ell staneš se mou dívkou?" Ell se usmála. Ona se opravdu usmála. Usmál jsem se taky, a abych jí dokázal, že to myslím vážně chtěl jsem jí něco darovat.
„Mužů rozmyslet?" Zeptala se vyhýbavě.
„Ty si namyšlená, urážlivá, nemáš smysl pro humor, odsuzuješ, jsi nevraživá, ale i přesto si moje." Namítl jsem jí. A Ell zrudla.
„Tak fajn." A vzala si ode mně kroužek na klíče. Přistoupila ke mně blíž a já jsem se k ní sklonil. „Kde?" Zeptala se těsně u mě.
„Napravo." Odpověděl jsem.
„Auu! NA TVOJÍ PRAVOU!" Zařval jsem a mnul jsem si nos. Pokud s ní budu chtít mít vážný vztah, buď jí to budu muset odnaučit anebo si už do předu vybrat nějaký plastický nos. Snad to bude stát za to a znovu jsem jí přitáhl do obětí a políbil.
Tak teď už zbývá jenom jedno přidání. Takže těšte se na Epilog. Alwaysforlive
ČTEŠ
Enemy soulmate (Harry Styles CZ) - Dočasná korekce
Fiksi PenggemarNebojte se komentovat jakýkoliv komentář příjmu z potěšením pozitivní nebo negativní. Každý muže mít svůj názor a chybami se člověk přece učí. Všechna práva vyhrazena!