12. Spor

1K 47 1
                                    


Věnování annajasminka7
alwaysforlive

ELL
Příšerně mě bolela hlava. Matně jsem si pamatovala včerejší den. Na čele jsem měla dva stehy. Doktor prý říkal, že to není nic vážného, přibližně za měsíc by mi to měl vytáhnout. Vzala jsem si prášek proti bolesti a slezla jsem dolů. U stolu seděly už všechny holky a snídali.

„Ty už jsi vzhůru?" Usmála se na mě Pavla.

„Vypadám příšerně."

„Jo, ale to vždycky." Pořádně jsem se na ní zašklebila a obě jsme se rozesmáli.

„Au, ze smíchu mě bolí hlava." Postěžovala jsem si. „Tak to máš smůlu. Víš, že jsi včera po těch tabletkách byla veselá a vtipná?"

„A normálně vtipná nejsem?" Utahovala jsem si z Pavly. „Ell to si řekla ty." Široce se usmála. Do pokoje vešli kluci.

„You're feeling better than yesterday?" Zeptal se mě mile Zayn. „Yes." Odpověděla jsem. Harry si mě měřil pohledem. „Do you have new slippers?"

„Do you have new brain?"

„Do you know, you have my slippers on?"

Podívala jsem se na svoje nohy, a opravdu jsem na nich měla jeho papuče. „Maybe?"

„Maybe? They're mine, give them back."

„But......"

„I don't to hear no but!"

„You are mean."

„Me? They're my slippers."

„But, my feet are freezing." Protestovala jsem. „They're my slippers." Zamračil se Harry a zapíchl ukazováček do svojí hrudi. „Okay, take them back, but we are not anding together."

„We're not done together." Opravila mě Penelopa. Protočila jsem oči a podala jsem papuče Harrymu, takže teď jsem v kuchyni stála boso. Harry si povzdechl a podal mi papuče zpět.

„Just for this time." Nasadila jsem si papuče na nohy a s úsměvem na tváři jsem cupitala do postele.

........

Vzbudila jsem se až odpoledne. Papuče už u postele neležely, moc dobře jsem věděla, co se s nimi podělo. Ale byla jsem připravena, že až se naskytne ten pravý okamžik, ty papuče si přivlastním. Hned jak jsem vešla do obývacího pokoje, bylo mi oznámeno, že Liam navrhl, abychom dnes všichni zůstali doma a dělali mi po té nešťastné náhodě společnost. Celý den na mě byli všichni hodní a pečovali o mě. Moc jsem si kluky zamilovala, tady skoro všechny, ale už teď jsem věděla, že se mi po nich bude moc stýskat až budeme muset odjet.

Enemy soulmate (Harry Styles CZ) - Dočasná korekce Kde žijí příběhy. Začni objevovat