3. Čistý vzduch

1.2K 56 0
                                    

HARRY

Vevnitř na nás už čekala kostymérka a náš organizátor.

„Kluci....." skočil jsem mu do řeči.
„My víme, že jdeme pozdě, tak jako vždy," sršel jsem sarkazmem.

„Pohodlně se usaďte, potřebuju s vámi probrat tu soutěž." A kývl na nás. Až když jsme seděli, spustil.

„Jednalo by se o pět lidí starších šestnácti." Rychlím mávnutím, utnul moje další námitky a pokračoval dál.

„Výherci by se s vámi sešli, hned po koncertě, podepsali byste se jim a trochu se s nimi seznámili. A potom přesně za dva měsíce přiletí na hl. letiště v Londýně. Během těch dvou měsíců, budete mít volno a bylo by fajn, kdybyste se i něco málo naučili česky a by to pro obě strany bylo příjemnější. Byl bych moc rád, kdybyste na ně byli milý." Zaúpěl při našich pohledech.

„Proč jste nám o té soutěži nic neřekli?" Zeptal se Liam na otázku, která nám celou cestu ležela v hlavě.

„Prostě se to seběhlo tak rychle a nebylo o čem uvažovat, byla to jasná volba."

„To vidím, jediné na co nepotřebujeme váš souhlas je jídlo, ale vám je úplně ukradené jak vy zasahujete do našeho života." Odsekl jsem. I když jsem stavěl vždycky na první místo naše fanynky, už mě nebavilo být součástí něčeho, kde jsem nemohli říct svůj názor. Ale zpěv je můj život a nevím, jestli bych se toho dokázal vzdát.

„Harry! Ty taky nejsi úplné neviňátko. O One direction se zajímá cely svět, ať uděláte cokoliv, všichni to ví. A ty sám víš, že poslední dobou se o tobě nešíří dobré správy" To mě postavilo na nohy.

„Ty sám moc dobře víš jak to mám s bulvárem. Je mi jedno, co si o mě lidé myslí, ale to neznamená, že nachám šířit upravená fakta o lidech, na kterých mi záleží. Nikdy by mě nenapadlo, že zrovna ty mi budeš, tohle předhazovat." Odpověděl jsem a otočil jsem se.

„Musím na čistý vzduch, vrátím se o chvíli později." Zamumlal jsem a přehodil jsem si přes hlavu kapuci.


Enemy soulmate (Harry Styles CZ) - Dočasná korekce Kde žijí příběhy. Začni objevovat