21. Špatná a dobrá zpráva

650 35 0
                                    


HARRY

Mlčky jsem vešel do svého pokoje. Zavřel jsem dveře a zamířil jsem si to rovnou k zrcadlu.

„Ty ses zbláznil! Ty ses opravdu pokusil políbit Ell? Oba dva se pořad chováte k sobě jako dvě bezpáteřní bestie a ty se jí potom pokusíš líbat? Harry Edwarde Stylesi co se to sebou sakra děje!"

Zmateně jsem se posadil na postel. Ještě před třemi měsíci tě neskutečně vytáčela a nenáviděl si jí. Kvůli tomu že podle tebe byla povrchní, protože když si do ní na tom chodníku vrazil nebo ona do tebe, tvářila se naštvaně, povrchně a probodávala tě pohledem? Nebo kvůli tomu že si nerad k tělu připouštíš fanynky na delší dobu a ty se pak chováš se jak hovado protože máš strach, že je tím jaký jseš zklameš?! A proto když se tu objevila holka, která tě moc nemusí, začneš se chovat ještě hůř? Výřili se mi hlavou myšlenky.

Do pokoje vešel Niall a zachránil mě tak od mého svědomí. A hodil po mě ze skříně neroztrhané tričko.

„Tak co zase chtějí?" zeptal jsem se a hodil jsem na sebe tričko.

„Chtějí svolat poradu." Povzdechl jsem si. Za chvíli jsme už všichni čekali v obývacím pokoji. Do místnosti vešel organizátor.

„Mám pro vás pár novinek, protože se ta soutěž celkem dobře ujala, čeká vás pár zemi, které spolu navštívíte. A protože by, jste teky někdy měli, zase vyrazit na turné rozhodli jsme se to spojit do hromady. Takže, abych to moc nezdržoval, zítra odlétáte do Francie, po třech měsících do Italie do Anglie se vrátíte až na Harryho narozeniny a potom zamíříte tam, kde to začalo. Do Prague a tam zakončíte soutěž v O2 aréně. Teď můžete jít až na One direction s nimi ještě dořeším podrobnosti."

Mirinda to ještě vysvětlovala Ell, když kolem mě procházela, střetly jsme se pohledy a rychle jsme ho oba zase ukončily. Jenže kluci si toho všimli. Ell sklopila pohled k zemi.A já jsem Ell věnoval ještě poslední pohled a přitom jsem si všiml, že na hlavě jí chybí vlasy se, abych byl přesnější měla vypálené kolečko na temeni. Řeči se zase ujal Organizátor. Jenže to už jsem se válel po zemi. Ell si vydepilovala tři prameny vlasů, a protože je to ona typuji, že to bylo vypáleno žehličkou . Ten pohled stojí za to. Všichni mi věnovali naštvaný pohled. Stal jsem ze země a věnoval jsem všem svou pozornost.

„Myslím si, že je čas se vrátit k normálu, takže šťastnou cestu." Otočil se ještě těsně před dveřmi.

„Jo abych nezapomněl žádné skandály. Harry vidím u tebe a Ell zlepšení jen tak dál."

„Já už jsem si na tuhle etapu života celkem zvykl," Přiznal se Louis. Jen se němě přikývl. Miluju, zpívaní i ty naše fanynky, ale musím uznat, že se mi po tomhle životě bude stískat. Už jsem málem zapomněl jaké je jen tak sedět u televize.

„Co se stalo mezi tebou a Ell?" Vytrhl mě zamýšlení Liam.

„To by mě taky zajímalo?" Přidali se kluci.

„Nic," vykulili na mě oči.

„Vše je v normálu, když se ráno nepotká z žehličkou." Ujistil jsem je a šel jsem si zabalit věci.

Omlouvám se za to, že jsem trochu opožděně vydala další díl, ale měla jsem technické problémy. Co říkáte na jinou stránku Harryho? Doufám, že se vám kapitola líbila a pokusím se přidat o víkendu, abych dohnala tu dobu, kdy jsem nevydávala.
Alwaysforlive xo xo

Enemy soulmate (Harry Styles CZ) - Dočasná korekce Kde žijí příběhy. Začni objevovat