ELL
Byla mi zima a ležela jsem v měkkém. A připadal jsem si jako bych dostala dveřmi po hlavě. Takže my bylo hned jasné, kdo mě tu přines. Kdyby jste náhodou nevěděli koho teď myslím, tak mám na mysli toho kudrnatého typka, který se mnou minule vysklil celou koupelnu.
„Šípková Růženka se probudila." Do reálu mě probudil až Pavlin hlas.
„Jak dlouho jsem byla mimo?"
„Tři dny."
„Cože?" Podíval jsem se po pokoji, kde byli skoro všichni až na Harryho. Všichni stali vedle sebe a usmívali se, až jsem se musela usmívat s nimi. Pavla stala blízko Nialla, ale až hodně blízko!
„Přehlédla jsem něco?"
„Za dobu co vy s Harrym jste vedli bitvu, my všichni jsme se spřátelili. No a to jak si byla mimo, nás ještě více sblížilo." Odpověděli. Ale Pavle ani Niallovi to nežeru. Přátelé se snad nedrží za ruku a nejsou v blízkosti toho druhého tak blízko, že by se mezi ně nedal strčit ani papír. Ale nakonec jsem tuhle informaci přeci jen nechala plavat. Až budou chtít, řeknou mi to. Teď mám totiž větší problém a to jménem Harry. V tom mi něco došlo.
„Počkat dnes je..."„Ano, dnes se spolu loučíme." Odpověděli mi smutně.
. . . . . . . . . . . . . . .
Před O2 arénou už čekal dav fanynek a vlezlých novinářů, kteří se chytli na každý trapas. Bodyguardi nás zavedli dovnitř.
„Sedněte si." Usmál se na nás Organizátor.
„Chci vám někoho představit." A ukázal za sebe.
„Tohle je Taylor Swift, kluci jí už znají."
„Ahoj Hazza?" Harrymu se po tváři rozzářil úsměv.
„Ahoj Taylor." Harry se celý rozzářený posadil na konferenční stolek, kde bylo položeno občerstvení.
„Harry?" Zeptala jsem se.
„Ell!" Odbyl mě Harry. Je v pořádku? Vždyť právě rozsedl celou naši svačinu, ale jak to vypadá mu je to jedno. Harry se stejně věnuje, jak se vůbec jmenovala?
„Summer?" Šťouchla jsem jí a hodně nápadně jsem ukázala na Tu blondcku.
„Její jméno je Swift." Spíš blonďatá Swift, která si nevšimne, že kluk co s ním mluví má zadek od červené omáčky, kterou rozsedl. Musela jsem se pousmát. Harry si vzal do ruky cukřenku, že si osladí život, jenže Harry s cukřenkou začal mávat do hudby, kterou teď zpívali kluci, takže měl víc pocukrované pozadí než čaj. V tom do toho vběhl do místnosti kluk s příbory a bryndáčkem a Harry tam pořád vrtěl zadkem a vypadalo to hodně komicky.
Co se vám nestane, když strávíte rok z One direction. Na to jsem vyšla ven, abych se tam nezačala smát a potom brečet. Což u mě bylo normální.
V tom mě někdo chytil za ruku a otočil mě.
„Mám pro vás dopis od policie." Podal mi dopis poslíček, usmála jsem se na něho a strčila jsem si ho do kabelky s plánem, že si ho přečtu později. V tom jsem dostala nápad. Když už jsem si nemohla popovídat s Harrym a vyřešit náš problém tak mu to aspoň napíšu a vytáhla jsem číslo, které nám dál pro jistotu Liam. A abych na to dostala odvahu, lokla jsem si trochu vína. Stalo se vám někdy, že jste měli zatmění mozku? Tak tohle patřilo mezi tyto případy. Kéž by Ell tušila, že tohle bude mít větší následky, než kdy by vypila celý autobus vodky. Po chvíli jsem dopsala, ještě jednou jsem si to přečetla a zmáčkla jsem odeslat. A sakra! Ještě jednou jsem se podívala na odeslanou esemesku a věděla jsem, že si jí Harry nikdy nemůže přečíst, jinak mám totiž průser.
Nevím jestli se mi podaří další týden něco vydat, takže pro jistotu počítejte s tím že další díl přidám až týden poté. Alwaysforlive
ČTEŠ
Enemy soulmate (Harry Styles CZ) - Dočasná korekce
FanfictionNebojte se komentovat jakýkoliv komentář příjmu z potěšením pozitivní nebo negativní. Každý muže mít svůj názor a chybami se člověk přece učí. Všechna práva vyhrazena!