HARRY„Sežeň Ell a přijďte okamžitě na pódiu." Křičel mi do ucha organizátor tak, že jsem si sluchátko musel odpojit. Znovu jsem zaklepal na dveře společenských záchodu.
„Ell pohni nebo ty dveře vykopnu! A bude mi jedno, že tě tam třeba uvidím nahatou."
„Nerozumím!" Zařvala na mě ze záchodu česky Ell. Jediná smůla je že já jsem jí rozuměl a jedním pohybem nohy jsem vykopl dveře.
„You are kidding."
„No," Usmál jsem se na ní. Ell stála, napůl přivřena ve dveřích od záchodu.
„Nemůžu za to, že ti to tak dlouho trvá." Bránil jsem se.
„Jsem minutu tu!" Zaječela na mě a dotáhla se od dveří. Ze sukně co měla na sobě, jí trčel toaletní papír. Asi si ho musela přicvaknout do sukně, když jsem tu vtrhnul.
Mám jí to říct nebo si to užít. V tom jsem si vzpomněl na svůj flekatý zadek a rozhodl jsem se, že jí trochu potrápím.
Odešli jsme ze záchodů. Toaleťák jsem vyhodil, když jsem si vzpomněl, že dnes se vidíme naposledy. Ell si samozřejmě všimla, že jí odstraňují toaleťák z sukně a probodávala mě pohledem do doby, než jsem skončil.
„Proč neříct dřív?"
„Proč ty jsi mi neřekla dříve, že mám flek na zadku?"
„Já jsem se ptala první."
„Proč."
„Ty mít práci!" Protočil jsem oči nad její výmluvou. Z ní to leze jako z chlupaté deky.
„A ty jsi na té toaletě nic nedělala?" Ell polila červeň.
„You are perisher." Já a hulvát? Co si to dovoluje.
„A ty jsi nešikovná?"
„Jasně, ty fir." Co má pořád s tou jedlí?
„I'm fire," a ještě jsem pokračoval „Ty jsi do mě vrazila, jak jsme se poznali."
„Ne."
„Ale jo."
„Nein." Že se jí ta tvrdohlavost tak dlouho drží. A k tomu ta němčina.
„Ano a Ano. "
„Slepče, ty srazit mě."
„Ne!"
„Ano!"
„Ne."
„Ano." Zařvala.
„Ne!"
„Dívat na mobil?" Zajímalo mě, proč náhle změnila téma, ale na mobil jsem se nestihl podívat, protože jsem musel na podium.
. . . . . . . . . . . . . .
Rozloučili jsme se a nám zbývalo jen se zbavit a dlouho se už do české republiky nevrátíme. Zamířili jsme do zákulisí. A konečně jsem se mohl podívat na mobil a hned jak jsem byl pryč, vytáhl jsem mobil. Na mobilu jsem měl esemesku, kterou asi někdo přeložil přes gogle překladač a ten někdo byl z největší pravděpodobnosti negramotný. A to je jenom Ell. Což vysvětlovalo, proč se ptala na ten mobil.
Harry pamatuj si na to jek jsme měli zakaz musel jsme napíset co nám líbit na druhém? Já ti lhala, mne líbit tvoje ruse, oči, pusa a... ty víš co ! A tý tak krasně zpíváš a ten tvoj krg a ušní lalůček. Jen všechny moje plány mi hati T.S. jak já ji nemůžu vystát ty si zasloužit někoho lepšího. I než jsem já
Že by jí na mně záleželo? Skoro jsem měl pocit, že mě to zahřálo u srdce, ale jen skoro!Po dočtení někdo zaklepal na dveře. Rychle jsem zastrčil mobil do kapsy. Do pokoje přišla Ell.
„Potřebovat pučit mobil, já můj ztratit!" Pověděla mi a já zkousnul své připomínky, že ten svůj má v kapse od riflí. Podal jsem jí můj. Šlo vidět, že s mobilem těžce bojuje, nejde se jí ani divit když je to celé v angličtině. Míle se usmála a počkala, až jí nebudu věnovat plnou pozornost a hodila mobil do hrnku s vodou. Mobil do něho narazil a polil se vodou a potom ho ještě hodila z okna.
„Ach nehoda, promiň tak já půjdu Harry." A vyletěla pryč ze zákulisí. Postavil jsem se k oknu a zíral jsem na malý puntík na zemi. Ta holka má ale mušku. V tom se za mnou ozvalo zakašlání.
„Harry můžu s tebou mluvit?" Ozval se za mnou povědomí hlas.
„Určitě Taylor." Taylor na mě pokývala a vyšli jsme spolu na chodbu.
„No já chci..." Nenechal jsem jí to doříct, protože jsem si všiml jak ke mě znovu míří Ell, což bylo divné, protože mobil zlikvidovala dokonale.
„Zalez." Pošeptal jsem Taylor do ucha a strčil jsem nás do prvních dveří a sám jsem do nich zalezl tak napůl.
„Harry, chci ti ještě něco ří....." Skočil jsem Ell do řeči.
„Spěchám."
„Besom?" Naštěstí se už v její zkomolené angličtině význam pochopil jsem smysl věty.
„Proč bych spěchal za košťata?" Ukázala na dveře. Kde bylo to to: vyhrazeno jen uklízečkám. Taylor mě do toho zatahala za kabát.
„Ell dej mi chvilku." A usmál jsem se na příchozí. Kluci se usmáli a holky zíraly vyděšeně, jako by mi teď hráblo. Popravdě mi do toho moc nezbývalo.
„Spěchám." A zabouchl jsem dveře.
„Harry já ti chci říct, že rozchod byla chyba. Strašně mi chybíš. Nevěděla jsem, že mi po tobě v srdci zůstane díra." Zpustila Taylor. V tom si mě k sobě přitáhla a začala mě vášnivě líbat. Nespolupracoval jsem a pokoušel jsem se jí od sebe odstrčit. V tom jsme uslyšeli naštvané odkašlání. Oba jsme se otočili a zkoprněli na místě.
Alwaysforlive
ČTEŠ
Enemy soulmate (Harry Styles CZ) - Dočasná korekce
FanfictieNebojte se komentovat jakýkoliv komentář příjmu z potěšením pozitivní nebo negativní. Každý muže mít svůj názor a chybami se člověk přece učí. Všechna práva vyhrazena!