HARRY
Vrátil jsem se do domu jako první. Začal jsem jídlo překládat na talíř, když jsem si všiml bílého lístku na kraji stolu. Bylo na něm úhledným rukopisem napsáno:
Alžběta Hiatsová se při mojí návštěvě zranila v koupelně. Není to nic vážného, stačí, když bude odpočívat. Její stav nevidím jako závažný, maximálně bude potřebovat dva stehy na čele. Není důvod k obavám, nemá otřes mozku, jen ji nějaký čas bude bolet hlava, ale to je při takovém pádu normální.
Omlouvám se, že jsem musel tak náhle odejít, ale musel jsem zařídit něco velmi naléhavého.
X
Ell jsem brzo našel ležící v koupelně na zemi. Měla ránu ve velikosti mého máličku na čele, ale vypadala o poznání klidněji než kdy dříve. Opatrně jsem jí odnesl do pokoje a zatelefonoval doktorovi. Během půl hodiny do domu dorazil doktor a pověděl, úplně to samé, co jsem přečetl na lístku. Ell se za celou dobu neprobrala. Během návštěvy doktora jsem zavolal Summer, protože jenom na ni jsem měl zatím číslo. Teď by měli být v autě na cestě sem.
....
„Karin víš, co to X může znamenat?" Zeptala se jí Penelopa.
„Nemám tušení,"
„Myslíte si, že Ell o tom bude vědět něco víc?"
„Nevím, ale můžeme to zkusit." Odpověděl rychle Liam, kterého celá situace fascinovala. Ell unaveně seděla pod dekou na pohovce v obývacím pokoji. Holky se usadily vedle ní a Pavla jí donutila spolknout prášek.
„Ell, víš, co to může znamenat?"
„Ne," odpověděla unaveně. „Víte o něm vše, co vím i já. Asi vám nepomůžu." A snažila se při své odpovědi neusnout. Já jsem se opíral o stěnu mezitím, co ostatní pečovali o Ell. Bavilo mě pozorovat jak se Nialla, snaží vnutit Ell boloňské špagety a Ell se mu snaží už po desáté vysvětlit, že je moc hodný, ale bolí jí tolik hlava, že ho vidí rozmazaně a na špagety teď nemá chuť. Jestli se na to Niall zeptá ještě desetkrát, umřu smíchy. Bylo úžasné sledovat, jak všichni seděli v obývacím pokojí a vzájemně se překřikují. Ell se najednou prudce postavila z pohovky a ukázala na mě. „I have a joke." Prohlásila. „Customer: „I'll have a hamburger, please." Waiter: „With pleasure." Customer: „No, with pickles and onions." Dořekla ospalým hlasem vtip a se spokojeným úsměvem se posadila zpátky. „I came back you, Harry." Dodala. Rozesmál jsem se na celé kolo. „Dobře." Odpověděl jsem se smíchem. Moc dobře jsem si byl vědom, že Ell je po dnešku natolik unavená a nebo zdrogovaná, že už nemá sílu pokračovat tam, kde jsme skončily. Ell brzo po tom usnula, ale my jsme si ještě dlouho potom, co usnula, povídali.
ČTEŠ
Enemy soulmate (Harry Styles CZ) - Dočasná korekce
FanfictionNebojte se komentovat jakýkoliv komentář příjmu z potěšením pozitivní nebo negativní. Každý muže mít svůj názor a chybami se člověk přece učí. Všechna práva vyhrazena!