פרק 35

2.8K 218 357
                                    

פרק אחרון כולם :)
נהנתי לתרגם את הפאנפיק הזה. אוקיי עכשיו מטרה לאפילוג - היא הולכת להיות קשה כי היי, זאת מטרה אחרונה שהולכת להיות ;) בהצלחה ותהנו.
1. 135 הצבעות
תגובות 350. הדרך היחידה להצליח זה להגיב על כל פסקה
2. לא הגעתם למטרת התגובות בפרק הקודם, צריך להגיע אליה.

-

אמה ג'יימס.

אחותה של אמא של אשטון. היא הייתה בשוק כשקיבלה שיחה לאחר שאמא של לוק סוף סוף השיגה מספיק מידע כדי למצוא את השם שלה ולחפש אותה. זה לא היה קשה לראות שזאת הייתה היא, בגלל שהיו לה את העיניים והגומות של אשטון.

כשגברת המינגס התקשרה אליה וסיפרה לה על מה שקרה, אמה בכתה וככל הנראה מר אירווין אמר לה שאשטון והוא עברו לאמריקה ולעולם לא תיקשרו איתה. היא הייתה כל כך מודגת, יודעת שאשטון באמת עבר התעללות.

בכל מקרה, היא כן אמרה להם שהיא לא הייתה כל כך בשוק. כשאמא של אשטון עזבה, אמה ניסתה לקחת אחריות עליו ולקחת אותו אליה הרבה, אבל מר אירווין לעולם לא אהב את זה ותמיד עשה הכל כדי להמציא תירוצים בשבילם לא לבוא. האחרון היה זה שהם עברו, מה שהיה מעט קיצוני, אבל הוא לעולם לא היה נורמלי.

בהתחלה, אמה הייתה לא בטוחה לגבי להחזיק את אשטון איתה עד שהבית ספר יסתיים. אבל כשלוק ציין למה זה לא יהיה טוב בשביל אשטון להיות בבית אומנה, בהיותו מדוכא ולא אוהב אנשים, היא וויתרה והייתה נרגשת לקראת סוף סוף לראות את האחיין שלה.

אותו הלילה, לוק הלך לתוך חדרם וראה את אשטון שוכב על המיטה, למרבה ההפתעה עושה שיעורי בית והוא סגר את הדלת מאחוריו, אשטון מסתכל למעלה אליו עם המשקפיים שלו עליו וחיוך קטן על פניו. הוא נעשה קצת שקט מאז הקטע של ה'אומנה'.

"אתה עושה שיעורי בית", לוק אמר בתדהמה, הולך לעבר איפה אשטון שכב על המיטה ונשכב לידו, לוחץ נשיקה ללחיו של אשטון.

הנער השקט הנהן, "כן, אני מנסה, אפילו אם אני יודע שאני עושה את זה לא נכון. אתה אמרת שאתה רוצה שנלך לקולג' ביחד, אז אני צריך להעלות את הציונים שלי... פלוס, אם אני אלך לבית אומנה, אני רוצה לוודא שיש לנו משהו שישאיר אותנו ביחד; קולג'.

לקח ללוק המון מאמץ להשאיר את החיוך שלו למטה, וברור שזה לא עבד כשאשטון קימט את מצחו ושאל בבלבול, "למה אתה כל כך שמח?"

נוהם, לוק אמר, "אוקיי, מה תאמר אם אני אגיד לך שיש לי דרך להשאיר אותך קרוב ועדיין שתלך לבית ספר שלנו?"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 26, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Smile Again // Lashton // HebrewWhere stories live. Discover now