פרק 25

4.7K 169 43
                                    

לוב סיט זאת ספה כזאת לשני אנשים*

שאני כותבת 'מנקר את שפתיו' זה כאילו נשיקה קטנה כזאת נו*

-

מסיבה מסויימת, לוק חשב שזה יהיה נחמד להזמין את קאלום, מייקל ואשטון כולם אליו. באותו הזמן. הצורך להכריח את החברים הכי טובים שלו ואת החבר שלו להיות חברים היה לא בסדר, אז הוא החליט להביא אותם אליו בכח. כמה נחמד.

למרבה המזל, זה לא היה יותר מידי מוזר. הם כולם ישבו בחדר המשפחה משחקים בפיפה, חוץ מאשטון כמובן. הוא לא אוהב פיפה, הוא מעדיף לשחק את המשחק בחיים האמיתיים במקום משחק וידאו או לצפות בזה.

"איך אתה יכול לא לאהוב פיפה?" מייקל השתנק על הילד המתולתל, שמשך כתפיו במבוכה כתגובה.

קאלום הוסיף, "זה כאילו, המשחק הכי טוב אי פעם! לוק, אני לא חושב שאנחנו יכולים להיות חברים של אשטון עכשיו, זה כמעט בלתי אפשרי."

למרות שהמילים נשמעו קשוחות, היה רמז של שובבות בהן, אז אשטון ידע שהם צחקו והוציא צחוק קטן. בן פתאום הופיע במטבח והם יכלו לשמוע אותו אומר לאמא שלו, "אני הולך לדייט, אז אל תכיני לי צלחת. אנחנו הולכים לארוחת ערב."

גברת המינגס הנהנה עם חיוך קטן ולוק קרא, "אתה הולך לדייט?" בן השיב עם כן, ולוק שאל, "היא הולכת לקולג' שלך?"

"אמ, כן הם גרים באיזור כאן, אז אנחנו החלטנו להפגש," בן אמר, הולך לתוך חדר המשפחה וצופה במשחק הפיפה, מייקל מנצח.

לוק הסתכל למעלה במהירות, מנדנד את גבותיו, "ולהתמזמז!"

"תשתוק, ראש זין!" בן מעך את ראשו של לוק ופנה אל אשטון עם מבט מרחם, "אני לא אהיה מופתע אם אתה תסיים בהיריון."

קאלום נבח עם צחוק חזק, נופל על הרצפה ואוחז בבטנו. עיניו של לוק התרחבו, מייקל מצחקק, ואשטון פשוט מסמיק כמו מטורף, "אני בן!"

"כן, אנחנו יודעים," בן גחך, ואז בדק את הפלאפון שלו ונופף, "ביי בחורים, תהנו עם חיי הנוער שלכם."

הם צחקו וברגע שהם שמעו את הדלת נסגרת, קאלום שאל, "אז, אתם כולכם גייז או?"

"מה? בן לא גיי," גבותיו של לוק התקמטו בבלבול. הוא עצר את המשחק והם כולם ישבו סביב הסלון, מייקל וקאלום על הספה בזמן שאשטון ולוק ישבו על הלוב סיט, לא מתכרבלים, אבל צמודים קרוב ביחד.

קאלום גלגל את עיניו, "ברור שהוא כן, אתה לא שמת לב איך שהוא אמר 'הם' ולא 'היא'? פלוס, הוא נהיה מובך שאתה הנחת שזאת הייתה בת."

לוק קימט את מצחו, הוא קיווה שאם בן היה גיי הוא היה מספר לו. הם בבירור אחים קרובים, ולא היה אכפת לו אם בן היה גיי, במיוחד בגלל שהוא ככה גם כן. הוא היה בטוח שג'ק היה סטרייט, הוא מתרברב לגבי בנות שהוא שכב איתם. מוזר, לבן לעולם לא הייתה חברה או שהוא דיבר עליהן.

Smile Again // Lashton // HebrewWhere stories live. Discover now