אני מניחה ששמתם לב שהסיפור כתוב בצורה מוזרה מבחינת הסימני פיסוק וכו' שלא במקום. אני מציעה לכם פשוט להתעלם מהם ולהמשיך לקרוא ולהבין לבד מתי מישהו מדבר וכאלה. זה קורה בגלל שהאתר מאפשר לכתיבה רק משמאל לימין, מקווה שתסתדרו :)
-
היום עבר מהר לקראת סופו, לוק גילה שיש לו את מייקל, קאלום ואשטון בשיעור הספורט שלו. הוא לא היה בטוח אם זה דבר טוב או לא, מסיבה מסויימת זה לא נראה כאילו מייקל וקאלום הכי אוהבים את הילד המתולתל.
לא כמו רוב האנשים, לוק לא מאוד שיפוטי ומנסה להיות חברותי עם כולם. שהוא ראה את הילד יושב לבד בספסל, הוא הרגיש רע ותהה למה אין לו חברים. הוא לא ראה את הילד מחייך פעם אחת, או מדבר למישהו.
לוק אהב לחייך, הוא מצא את זה כמשחרר וחשב שזה הדבר הכי יפה שקיים. לכולם יש את החיוך הייחודי להם וזה עשה אנשים למיוחדים. חלק מהאנשים מחייכים עם שיניים חשופות, בעוד שאחרים יכולים לעשות חיוך יפהפה בפה סגור.
החיוך הכי מושך בשביל לוק היה שלמישהו יש גומות והשיניים שלו נראות. הוא חשב שזה הדבר הכי חמוד ומתוק שקיים אי פעם. כמעט כמו שאם בן אדם כל כך מאושר ולא יכול לעצור בעצמו מלחייך חיוך רחב.
למייקל יש חיוך יפהפה וכך גם לקאלום, לוק היה שמח שהכיר אותם. אפילו שהם היו גסי רוח כלפי אשטון, הם כן עזרו לו מסביב והראו לו את הכיתות שלו. הוא גילה שיש לו כמה שיעורים עם כל אחד מהם והרגיש הקלה.
שהוא עלה על האוטובוס הביתה, הוא ראה את הנער המתולתל במושב הקדמי וחשב על לשבת לידו, אבל החליט שלא. הוא לקח מושב באמצע ושמע את הבנות מצידו מצחקקות ובוהות.
הוא נכבל ושם את האוזניות שלו, מקשיב ל׳דה פריי׳ ומביט בחלון, כמו שעושים בסרטים כדי לעשות את הסצנה יותר דרמטית. השיר 'How to save a life' התנגן והוא הסתכל על אשטון, רואה אותו לבד בלי אפילו פלאפון בידיו.
הוא תהה למה הילד היה מדוכא, או שאולי הוא פשוט לא אוהב אנשים סביבו. אולי הוא היה קרבן לבריונות? אולי יש לו חברים רק לא בבית הספר? ללוק, הוא נראה כמו ילד נחמד ושקט, יתכן שסתם נשפט לא כהלכה.
הוא דשדש דרך השיר שלו ובדק את הטוויטר שלו, רואה שיש לו כמה עוקבים חדשים. אחרי כמה עצירות, הם הגיעו לתחנה שלו והוא יצא מהאוטובוס. הוא שם לב לילד בעל השיער המתולתל שעשה כמוהו ואז צפה בו הולך במורד הרחוב, הוא חייב לגור קרוב אליו.
YOU ARE READING
Smile Again // Lashton // Hebrew
Fanfiction❞למה אתה ממשיך לדבר איתי? אני תמיד מתעלם ממך.❝ ❞בגלל, שאני רוצה לגרום לך לחייך שוב.❝ במקום שלוק עובר לגור בו, הוא רואה ילד העונה לשם אשטון. בודד ועצוב. כל מה שהוא רצה לעשות זה לגרום לו לחייך.