חיפוש בגוגל: סימנים שאדם חותך את עצמו
לוק ירד בין הלינקים ולחץ על ׳איך ניתן לדעת אם ילדך חותך׳. זה נראה כאילו זה בשביל הורים, אבל ברגע זה לוק הרגיש כמו אמא מודאגת ויכל להיות רשלני. הוא כל כך פחד, לא יודע אם אשטון היה בפגיעה בגלל עצמו.
ברגע שזה נטען, הוא קרא את השלבים כדי לדעת אם בן אדם כן עושה זאת.
1).חפש אחרי הרבה פציעות/צלקות
לוק לא ראה משהו, והזכיר לעצמו לבדוק מחר בבית הספר.
2) התבונן על סוג הבגדים שהם לובשים.
ההסבר אמר שאנשים בדרך כלל לובשים שרוולים ארוכים שחם וזיכרון נפל בראשו של לוק.
לוק ישב, מושך את חולצתו, מתבכיין, "לעזעזל, חם פה. אתה לא לוהט עם הסוודר הזה עליך?"
בכל זאת שאשטון הניד בראשו, לוק יכל לראות זיעה באה ממצחו. הוא הרים גבה, אבל החליט להתעלם.
לוק נאנח, הוא לא היה צריך להתעלם מזה. זה היה סימן מובן מאליו שמשהו קרה והוא היה צריך ללחוץ על המצב. אפילו אם זה אישי, חיתוך זה רציני ואם אשטון עושה את זה, אז לוק צריך לעזור לו.
3) האם הנער שלך נהיה לכאורה מופנם.
לוק הכיר את אשטון רק זמן קצר, אבל הוא מסתורי, הוא תמיד לבד והוא לא נראה כאילו הוא יעשה משהו עם זה. קשה לדעת את זה, כי לוק רק ידע איך אשטון עכשיו ולא איך הוא היה בדרך כלל.
4) אתר סימנים של דיכאון.
הוא לחץ על הלינק וראה שלאשטון יש את כל הסימנים, הוא חשב שלילי על עצמו, לא התרכז והרגיש חסר מנוחה. הוא לעולם לא השתתף בספורט, היו לו שקיות מתחת לעניו מה שמראה ליקוי בשינה, והאחרון גרם לנשימתו של לוק להעצר. התאבדות. הוא גמע בחזרה את דמעותיו, שונא את המחשבה על אשטון... הורג את עצמו.
5) התבונן בהם לראות אם הם הפסיקו להשתתף בפעילויות השגרתיות שלהם.
שוב, לוק לא יכל להגיב לזה, אבל זה נראה שאשטון השתתף בעבר בספורט והתעניין במוזיקה. אז אולי הוא הפסיק לאחרונה.
YOU ARE READING
Smile Again // Lashton // Hebrew
Fanfiction❞למה אתה ממשיך לדבר איתי? אני תמיד מתעלם ממך.❝ ❞בגלל, שאני רוצה לגרום לך לחייך שוב.❝ במקום שלוק עובר לגור בו, הוא רואה ילד העונה לשם אשטון. בודד ועצוב. כל מה שהוא רצה לעשות זה לגרום לו לחייך.