לקח הרבה זמן אבל הנה זה, אני לא מאמינה שתרגמתי את החרא הזה פעמיים
מטרה: 110 הצבעות 200 תגובות. עוזר להגיב על הרבה פסקאות כדי להגיע! ;)
-
לוק התעורר מהאורות היוצאים מחוץ לתריסיו, שמש מכה בפניו. הוא נאנק, פוקח את עיניו שפונה לגבו של אשטון, גופו חסר החולצה וגבו פנו אליו וללוק היו את זרועותיו עטופות סביב הילד הקטן יותר, מכרבל אותו.
לוק חייך מזכרונות הלילה שעבר, פנים מתלהטות מעט, אך הוא התעלם מזה ולחץ נשיקה לגבו של צווארו של אשטון, גורם לאשטון להתפתל מעט, מתעורר משנתו העמוקה.
אפילו שהעיר אותו, לוק לא הרגיש הרבה אשמה, בגלל שהוא מעט בודד וצריך חברה. אשטון הסתובב אל גבו, משפשף את עיניו בישנוניות ולוק הבריש את שיערו המבולגן מפניו, אומר בשקט, "בוקר, מהמם."
אשטון צחקק והסמיק כשהוא נזכר מה קרה לילה שעבר, רואה את חזו החשוף של לוק. הוא השיב, "בוקר, יפה."
"רעב?" אשטון הניד בראשו ולוק נאנח, לוחץ נשיקה למצחו, "בסדר, אנחנו נתקלח קודם, אבל אתה הולך לפחות לאכול ביצה או משהו."
"אנחנו?" אשטון שאל בהיסוס.
לוק משך בכתפיו בביישניות, "אני מתכוון, זה חוסך במים..."
"התירוץ שלך נכשל," אשטון צחק, אבל התיישב והסתכל סביב במבוכה. "אמ. אתה יכול להסתובב או משהו?"
"תשתוק, בהתחשב במה שאנחנו עשינו לילה שעבר, אתה צריך להרגיש בנוח להיות עירום בסביבתי," לוק אמר באי אימון. בכל מקרה, הוא ידע שהיה חשוך יותר לילה שעבר ואפילו למרות שהוא ראה הכל, אשטון חייב היה להרגיש יותר בנוח בצורה הזאת.
חיוך מגחך עשה את דרכו לפניו של אשטון, והוא זחל מתחת לשמיכות, רץ לסוף. לוק הרים גבה בסקרנות, צופה כשאשטון היה ברגל המיטה והוציא יד החוצה, לוקח את הבוקסרים שלו מהרצפה. בדיוק כשהוא חזר תחתן, לוק נשך את שפתו, מחזיק את החיוך ואחז בשמיכות, קורע אותם מאשטון.
"היי!" אשטון צרח מהקור הפתאומי, ממהר להרים את הבוקסרים שלו. הוא נעץ מבט בלוק, "אתה רשע."
"אוהב אותך," לוק אמר עם חיוך רחב, למרות שזה היה בצחוק, הוא כן התכוון למילותיו. אשטון הבחין וזחל קדימה, נותן ללוק נשיקה בפה סגור, בהתחשב בזה שלשניהם היה ריח פה של בוקר, מה שלא היה בכלל מושך.
הוא אמר ללוק, "גם אני אוהב אותך."
"עכשיו, בוא נתקלח," הבלונדיני הציע, לוקח את הבוקסרים שלו מהרצפה כשהוא התכופף לסוף ומשך אותם במהירות. כשאשטון קם, הוא נרתע מהכאב בישבנו ולוק קימט את מצחו, "אתה בסדר?"
YOU ARE READING
Smile Again // Lashton // Hebrew
Fanfiction❞למה אתה ממשיך לדבר איתי? אני תמיד מתעלם ממך.❝ ❞בגלל, שאני רוצה לגרום לך לחייך שוב.❝ במקום שלוק עובר לגור בו, הוא רואה ילד העונה לשם אשטון. בודד ועצוב. כל מה שהוא רצה לעשות זה לגרום לו לחייך.