המטרה היא 78 הצבעות ו68 תגובות.
אני אשמח אם תוכלו לעבור על כל הפרקים ולהצביע למה שלא הספקתם או פספסתם. תהנו :)
-
אשטון היה מעבר למדוכא בנקודה הזאת. הוא אפילו לא ידע למה הוא עדין נשאר חי שלוק סיפר לכולם על ניסיון ההתאבדות שלו. הוא סמך על לוק, ועדין הבלונדיני הולך ומספר לכולם דבר כל כך סודי ואישי.
בית הספר היה נורא ביום שלאחר מכן, כל כך הרבה אנשים הסתכלו והתלחששו עליו, מה שהוא שנא. הוא הלך אל הלוקר שלו ולקח את ספריו, בגלל שכן, הוא ניסה לעשות את עבודתו בשביל לוק, למרות שהוא צריך לעצור עכשיו בהתחשב במה שקרה.
שהוא הלך למדעים, הוא ראה את לוק יושב בשולחן שלהם וכמעט גנח, הוא לא רצה להתמודד עם החבר לשעבר שלו. החלק של ה׳לשעבר׳ הרחיק אותו. הוא עדיין לא יכל להאמין שהם נפרדו, זה גרם לליבו פשוט כמשמעו לכאוב.
הוא נאנח, לוקח את מקומו ומתעלם מלוק מתי שהוא הסתכל עליו. הוא לא יכל להסתכל בחזרה בכל מקרה, בגלל שאם הוא כן, אז הוא יכנע ויתן לעיניים הכחולות היפהפיות האלה להפנט אותו לתוך לחזור להיות ביחד, אם לוק בכלל רצה.
״אשטון, אני פישלתי כל כך ואני בכנות לא שווה את הסליחה שלך.״ אשטון בז, ולוק נאנח בעצב, בהיסוס ממקם את ידו על ירכו של אשטון, ״אבל, פשוט תדע, אכפת לי ממך ואני אוהב אותך. אם אתה אי פעם צריך אותי, תתקשר או פשוט תבקש ממני. כי אני אהיה שם בשבילך, אני מבטיח.״
אשטון הביט למעלה, אבל לוק כבר סובב את פניו לקדימה. הוא הסתכל על לוק וראה כמה חיוור ומבולגן הוא נראה. הנער הגבוהה יותר לבש ג׳ינס רגילים, חולצה פשוטה והשיער שלו לא היה מסודר כמו בדרך כלל. הוא היה פרוע ולעיניים שלו היו שקיות מתחתן, מה שאומר שהיה לי בעיות עם השינה.
זה היה מוזר לראות את לוק כל כך לא נקי ולא אכפתי. בדרך כלל תמיד אכפת לו מהמראה שלו ולוודאות שהוא נראה מכובד. זה היה כאילו לא היה לו אכפת יותר, והמחשבה גרמה לאשטון לקמט את מצחו.
״מר אירווין,״ גברת לוריגן אמרה, גורמת לנער עם השיער הסבוך להשבר ממחשבותיו. היא החזיקה פתק לעברו, אומרת, ״אתה נקראת למטה ללשכת ההדרכה. אני לא בטוחה אם אתה תחזור עד סוף השיעור, אז תיקח את הדברים שלך.״
מבט של בלבול חצה את פניו, ולוק פנה אליו עם אותו ההבעה. אשטון משך בכתפיו, לוקח את דבריו ויצא מהכיתה. הוא הלך במורד המסדרון והיה סקרן ללמה הוא נקרא למטה. הוא היה רגיל להקרא הרבה על הציונים שלו והתנהגות מוזרה, אבל הציונים שלו לאט גדלו מנכשלים לעוברים.
YOU ARE READING
Smile Again // Lashton // Hebrew
Fanfiction❞למה אתה ממשיך לדבר איתי? אני תמיד מתעלם ממך.❝ ❞בגלל, שאני רוצה לגרום לך לחייך שוב.❝ במקום שלוק עובר לגור בו, הוא רואה ילד העונה לשם אשטון. בודד ועצוב. כל מה שהוא רצה לעשות זה לגרום לו לחייך.