0.1°

31.7K 1.2K 279
                                    

°
Ders bitiş zilinin çalmasıyla derin bir nefes verip çantamı sırtıma taktım. Bugün Ege hasta olduğu için okula gelmemişti bu yüzden bütün günü sıkılarak geçirmiştim.

Bir yandan çantamdaki kulaklığı çıkarırken diğer yandanda çıkışa doğru yürüyordum. Sonunda kulaklığı bulunca hemen cebimden telefonu çıkartıp taktım. Spotify'daki listemden şarkıyı başlatıp telefonu geri cebime attım.

Bu arada ben Alya Demir. 17 yaşındayım ve bir erkek kardeşim var. Adı Ateş. Annem Ateş daha 1 yaşındayken hayata veda etti. Babamda onun üzüntüsüne dayanamayıp içkiye başvurdu. Her gece eve geliyor ve bağırarak etrafa saldırıyordu.

Daha fazla dayanamayıp çalışmaya başlamıştım. Tabi babam bunu öğrenince kazandığım parayı elimden almaya başlamıştı. Zar zor para biriktirmeyi başarmış ve bir ev tutmuştum. Alt kattaki nuriye teyzeninde bize büyük yardımları dokunmuştu tabi. En sonunda bir düzen  kurup mutlu mesut yaşamaya başlamıştık Ateşle.

Şimdi ise bizim evin yakınlarında ki kafeye çalışmaya gidiyordum. Kafede şarkı söylüyordum. Okul çıkışından sonra kafeye uğrar akşam 5, 6 da eve dönerdim. Kafedeki Ahmet amcanında bana çok yardımları dokunmuştu. Biliyordu benim durumumu.

Kafamdaki düşüncelere son verip kafamı kaldırmıştım. Kafeye yaklaştığımı anlayıp kulaklıklarımı çantama geri geri koydum. Sonunda kafeye geldiğimde kafenin çok dolu olduğunu fark ettim.

Hızlıca arka tarafa geçip şarkı listesine baktım bugün 5 tane şarkı söyleyecektim. Arada başka ekipde  devr alacaktı. Çünkü ben genelde slow şarkılar söylerdim. Ve listemizde elbet bir yabancı şarkı olurdu. Ama yabancı dilim iyi olduğu için benim için sorun olmuyordu. İnstagram hesabımda takipçim çoktu. Burda söylediğimiz şarkıları orayada atıyordum ve çok beğeniliyordu.

Halil Sezai= İsyan

İlyas Yalçıntaş= Nefes

Sertab Erener= Olsun

Model= Değmesin Ellerimiz

Billie Eilish, Khalid= lovely

Şarkıların üstünden son bir kez geçip sahneye ilerledim. Ben sahneye çıkınca etrafta bir alkış tufanı oldu. Gülümseyip selam verdim ve ilk şarkımızdan başladım.

----------------------

Som şarkıda bittikten somra tam inecekken herkes son bir tane daha diyince Ahmet amcaya baktım. Gülümseyip kafa sallayınca istek şarkı sordum. Sonunda birine karar verince şarkının giriş müziği çalmaya başladı.

Koray Avcı= Aşk Sana Benzer

Bu şarkıda bitince alkışlarla birlikte sahneden indim. İşimden çok memnundum. İlk başlarda pek güzel olmasada sonradan kendimi düzeltmiştim. Hızlıca arka tarafa gidip eşyalarımı almıştım. Ahmet abi ve ekiple vedalaşıp kafeden çıktım.

Hızlıca markete doğru yürümeye başladım. Her zamankinden biraz geç kalmıştım ve Ateşin huysuzlandığına emindim.  Hızlıca marketten bugün için söz verdiğim çikolatayı aldım ve eve yürümeye hatta koşmaya başladım.

Sonunda eve varınca alt kattaki Nuriye teyzenin zilini çaldım. Evden Ateşin ağlama sesleri geliyordu. Kapı açılınca Nuriye teyzeye mahçup bir şekilde baktım ve konuşmaya başladım.

"Özür dilerim Nuriye Teyze bugün iş biraz uzadı."  Nuriye Teyze elini kadırıp saçımı okşadı.

"Sorun değil kızım. Olur böyle şeyler."

Abilerim Ve Kardeşim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin