°
Derin bir nefes alıp kendimi sakin olmaya zorladım. Evet evet sakin kalıp mantıklı kararlar vermeliydim. Derin nefes al Alya. Derin nefes al.Kendimi zorla sakinleştirip Arası sonraya bırakarak odama çıktım. Eğer benimle oynamak istiyorlarsa oynasınlar bakalım en fazla nereye kadar ilerletebilirler ki?
Hayır arkadaş ben anlamıyorum ben bu aileye ne yaptım da benimle uğraşıyorlar yetti artık. Sanki ben dedim gelmek istiyorum diye. Yok arkadaş yok bu böyle olmayacak en iyisi yatmak. Ne demişler sabah ola, hayrola.
-------------------
Artık alıştığım saatte gözlerimi açtım uzun zaman sonra okula gidecektim ve bu demek oluyordu ki artık Egeyle görüşebilirdim. Ona bütün olayları anlatıp içimi dökmem gerekiyordu. O ve ailesi benim tek dayanağımdı.
Her zaman ki gibi önce elimi yüzümü yıkamış sonra ise giyinme odasına gitmiştim.
Hazırlandıktan sonra yan odaya gidip Ateşi uyandırdım onuda giydirdikten sonra yemek odasına gittik. Bizi gören abi takımı hemen birbirlerine bakarak önce boğazlarını temizlemiş sonra ise hepsi birlikte günaydın demişti.
Sanki bilmiyorum ne yapacağınızı dur dur biraz şaşırmış gibi yapayımda anlamasınlar.
"G-günaydın." Sesim tamda istediğim gibi çıkmıştı. Bakalım bundan sonrasın da ne yapacaksınız ben onu merak ediyorum.
"Gel burası boş buraya otur." Diyerek yanında ki sandalyeyi gösterdi Deniz.
"Gerek yok ben her zaman ki yerime otururum." Dedim bende önceki oturduğum sandalyeye ilerlerken.
Her zaman ki kahvaltının aksine bu sefer abim olacak şahısların bunu da ye şunu da ye diyerek geçmişti.
Onları umursamadan hem kendi kahvaltımı yapmış hemde Ateşe kahvaltısını ettirmiştim. Yemekten sonra babama dönüp konuşmaya başladım.
" Baba ben bugün okula gidicem Ateş sizinle kalsa olurmu?"
Babam ise şuan yüzüne kal gelmiş gibi duruyordu. Abi takımı yüzünde hafif şaşkınlık hafif sinir vardı.
"K-kızım s-sen bana b-baba mı dedin?"
Bi dakika ben sana baba mı dedim. Dediysem demişimdir. Olur öyle şeyler."Evet dedim. Siz babamsınız siz annem birde işte Aras abim var." Dedim elimle göstererek. Babam ve annem hızla bana sarılırken abimin hala şoktan çıkamadığını fark ettim.
Annemle ve babamla sarılmamı bitirdiğimde bu sefer şoku atlatarak Aras abi sarılmıştı. Bende ona sarılırken kendimi onun kollarında güvende hissettim. Masadan öksürük sesleri gelince abimden ayrılıp bütün dikkati üzerine çeken Burağa baktım.
"Şey okul. Okula geç kalıcaz." Onu kafa sallayarak onayladım ve sandalyeden kalkıp yukarı çıkmaya başladım. Ben yukarı çıkarken abim Ateşle ilgileniyordu. Merdivenlerden yavaş yavaş çıkarken diğer abi tayfasını ve burağı düşünüyordum. Burakla yakın olmayı isterdim ama oda bana oyun oynayanların arasındaydı. Bu oyundan vazgeçmeleri için elimden geleni yapacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim Ve Kardeşim
Chick-LitAlya'nın bu zorlu hayatında ailesinin gerçek ailesi olmadığını öğrenince sizce ne yapacak? Haydi sizde Alyanın bu zorlu hayatına konuk olun!