1.1°

17.9K 993 240
                                    

°
Şarkılar bitmiş ve sahneden inmiştim. Odaya doğru yürümeye başladığımdan odamın kapısında konuşan Furkan ve Denizi gördüm.

" Hayır niye bu kızı götürmek zorundayız ki kalsın işte burda abi."

"Off Deniz ben istiyormuyum sanki götürmek annem evde ağlıyor bilmiyomusun?"

"Bide duygu sömürüsü yapıyor salak. Git işte kimse seni istemiyor. Arasa güveniyordu artık oda anladı onun ne mal olduğunu. "

"Aman boşver alalımda gidelim biran önce. Ben inanıyorum plana devam edersek bu kızı evden göndericez."

"İnşallah abi. İnşallah."

Duvarın arkasında onları dinlememe son verip önce lavobaya gittim. Ben ne yapmıştım ki bana böyle davranıyorlardı. Eğer böyle devam ederse kaçıp gidecek ve izimi kaybettirecektim. Derin nefes alıp elimi yüzümü dikkatlice yıkadım.

Biraz daha bekledikten sonra lavobadan çıkıp geri odaya ilerledim. Yüzüme en soğuk ifademi takındım ve önce arkadaşımın yanına gittim. Ateşi ondan alarak odaya ilerlemeye başladım.

"Yiye geymiş şalaklay. Abya bij bunlayla gidmeyelim lütfen." Diye mızmızlanan Ateşin haklılık payı çok yüksekti.

"Onlarla gitmicez aşkım ama onların evine gidicez mecburen. Ama senden birşey isteyeceğim. Sakın ben hariç kimseyle konuşma. Onlara küstük bundan sonra. 3 ay sonra kaçıcaz gidicez ama şimdilik katlanmak zorundayız tamam mı birtanem."

"Damam abya."Onu yanağından öpüp odamın önüne yani onların karşısına geçtim.

"Çekilirseniz kapımın önünden odaya geçicem."

"Hazırlan eve gidiyoruz. Hem sen niye bu kadar geç kaldın?" Diye konuşan denize cevap verme gereksinimi duymayıp odaya girdim.

Eşyalarımı toplayıp kapıya çıktım. Odadan çıkıp onları beklemeden ilerlemeye başladım. Arkadan bana konuşsalarda onları takmayıp kapının önüne çağırdığım taksiye bindim. Tam kapıyı açmaya çalışmışlardı ki taksi hareket etmeye başladı. Onlar arkada kızarıp bozarırken ben keyifle sırıtıyordum.

" Ay çok maceralı kızım bak hemen hareket  ettim yetişemediler.  Acaba ilerde bizi çevirirler mi azıcık hızlanırım o zaman. " Ben şaşkınca taksiciye bakarken o dikiz aynasından aynayı kontrol ediyordu.Etraftaki bütün manyaklar benimi bulur arkadaş?

Evin adresini tarif edip koltuğa biraz daha rahat oturdum. Bir süre sonra taksi durunca parayı verip taksiden indim. Kapıya gelip zili çaldığımda birkaç pat küt sesinden sonra kapıyı ağlayarak Derya hanım açtı.

Hemen gelip bana sarıldığında ben tepki vermeden kollarım yanda bir şekilde sarılmasının bitmesini bekliyordum. Benim sarılmayacağıma kanaat getirdiğinde kollarını benden çekip ağlayarak yüzüme baktı ben ise onu umursamadan içeri girip direkt odama doğru yürümeye başladım.

Merdivenlere giderken salona gözüm takılmıştı. Arasın elini sargıya almışlardı ve gözleri kızarıktı. Hiç umursamadan odama çıktım ve kapıyı kilitledim. Ateşi yatağa oturttum ve eline telefonumu verdim. O çizgi film izlerken ben giyinme odasına girdim ve kıyafet seçtim.

Banyoya girip sıcak suyla duş aldım. Duş keyfim bitince banyodan çıkıp yüzüme ara ara kullandığım maskeden yaptım. Onunda işi bitince dolabımdan aldığım kıyafetleri giyip geri odaya döndüm.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Abilerim Ve Kardeşim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin