°
Sabah kalktığım da uzunca esnedim. Yanda ki telefonuma uzanıp açtığım da saatin 2 olduğunu gördüm. Oha lan ne uyumuşum diye düşünmeden edemedim tabiki.Lan bir dakika dün gece ne olmuştu. Canla bara gitmiştik, Şarkı söylemiştim, Tutuklanmıştım ve Aile üyesi kapıda bekliyordu.
Lan bir dakika!!
Dün gece neler olmuş lan öyle!!
Ben bu eve gelmeden önce hiç böylemiydim?!
Yazardan;
Dün gece Alya kapıyı açtığın da ailesi Alyayı kapıda bekliyordu. İlk önce konuşmaya başlayan Deniz Alyanın yanına gidip kolundan tutup konuşmaya başladı.
"Alya iyimisin seni çok merak ettik?" Dedi samimi çıkan sesiyle. Alya şoktan çıkamamıştı. Daha şokunu atlatamadan bu sefer yanına Burak gelmişti.
"Abla iyimisin? Birşey mi oldu niye konuşmuyorsun?" Dedi endişe dolu sesiyle.
Herkes bir yandan kızım, kardeşim diye konuşurken Alya hem uykudan hemde şoktan denizin kucağına bayılmıştı.
Deniz hızlıca kollarını Alyaya dolayıp kucağına aldı. Hızlı bir şekilde odasına çıkarıp annesini çağırdı. Annesi bir pijama takımı çıkarıp kızına giydirdi ve üzerini örterek odadan çıktı.
Alyadan;
Oha oha!!
Lan acaba başlarına taş mı düştü.
Neyse buda bir oyundur Alya kendini hemen koyuverme. Sana neler yaptılar! Şerefsiz köpkeler!!
Biraz daha yatakta onlara sövdükten sonra odamda ki banyoya girip duş aldım. Bugün regl günümdü ve ağrılarım çoktan başlamıştı. İşlerimi hallettikten sonra banyodan çıkıp giyinme odasına girdim. Önlem almak için çoğunlukla siyah giyinmeyi tercih ettim.
Altıma kalın uzun çoraplarımı geçirip aşağıya inmeye başladım. Mutfağa gittiğim de Denizi burada görmeyi beklemiyordum. Beni görünce önce bir üzerimi süzüp dudağının bir yanını havaya kaldırdı.
İşte geliyor hakaret.
"İyimisin dün birden bayıldın falan merak ettik yani?" Dedi utana sıkıla.
"Ş-şey iyiyim? Siz iyimisiniz?"
Kaşlarını çatıp anlamsızca bana bakmaya başladı. " Biz iyiyiz de niye sordun?"
"E bana iyi davranıyosunuz siz."
Bana gözlerini devirince kendine geldiğini anladım. Hizmetçilerden birine çorba yapmalarını rica edince hemen başını sallayarak işe koyulmuştu. Bende dolapları açık kapayarak. Sıcak su torbasıyla ağrı kesici arıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim Ve Kardeşim
Genç Kız EdebiyatıAlya'nın bu zorlu hayatında ailesinin gerçek ailesi olmadığını öğrenince sizce ne yapacak? Haydi sizde Alyanın bu zorlu hayatına konuk olun!