Hepinizeee tekrardan merhabalarr....

497 16 23
                                    


Hepinize merhabalar sevgili okuyucularım...

Nereden başlasam pek bilemiyorum. Bu hikayeyi ilk yazdığımda çok popüler olan bir kitap konusuydu ve demiştim ki ben neden yazmıyorum.

İlk başta 3,5 kişi olan okuyucularım zamanla sayenizde bunca okunmaya ulaşmış hesaba girip baktığımda o kadar mutlu oldum ki sizlere anlatamam. Bu kötü hikayeme bir şans verip okuduğunuz için sizlere binlerce teşekkür ederim öncelikle.

Bunca okunmaya rağmen sizi bıraktığım için özür dilerim. İlk başta da dediğim gibi ben bu hikayeyi yazdığımda fazla toydum ve bir heves uğruna başlamıştım. Sizlerden gelen güzel yorum ve okumalarla buraya  kadar taşımıştım ama bir süre sonra tıkandım. Kendime düşünmek için zaman tanırken güzel yorumların arasında ki tatlı eleştirileri fark ettim ve ister istemez kendimi kötü hissetmiştim. Hikâyeyi ilk yayınladığım zaman bir kişi bana güzel yorum atan kadar eleştirenler de olacak dayanabilecek misin demişti çok iyi hatırlıyorum. Bende kendime çok güvendiğim için dayanırım tabii ki gibi bir şey demiştim. Ama dayanamadım...

Toyluğumdan dolayı yazım yanlışı olsun mantık hataları olsun birçok yanlış yapmıştım. Hem ergenliğin zor zamanlarından hemde hikaye konumun tıkandığından ufak bir ara vermek için silmiştim uygulamayı. Kimselere haber vermeden...
Ve şuan fark ediyorum ki pekte ufak bir ara olmamış.

Şimdi ise hem rahat zamanımdan hemde daha çok olgunlaştığımı düşündüğüm için geri dönmeye karar verdim. Tabii sizlerde destek olacaksanız.

Sizlerden gelecek tüm yorumlara ve sorulara açığım canlarım.

Hikâyeyi hala listesinde tutan bunları görecek okuyucularım var mı bilmiyorum. Ama belki görürsünüz umuduyla sizlere soru sormak istiyorum.

Bu hikayede yukarıda da dediğim gibi çok hata var ve açıkçası devam edilir mi pek bilmiyorum.

Dilediğiniz bir kurgu veya bu hikayeyi düzeltip yaz gibi önerilerinizi bekliyorum...

Sizleri seviyorum ve tekrardan özür diliyorum 🫶🏻

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Abilerim Ve Kardeşim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin