1.6°

17.3K 969 194
                                    

°
Dolabımdan kıyafetleri seçmiş güzelce hazırlanmıştım. Ateşi de hazırladıktan sonra aşağıya inmeye başladım. Salonda bütün aile oturuyordu. "Biz dışarı çıkıyoruz çok geç kalmayız." Diyerek cevap vermesine izin vermeden kapıya yöneldim. Ayakkabılarımızı giyerken içerden burağın sesini duydum.

"Abla bende sizinle gelebilir miyim lütfen." Dediğinde kaşlarımı çattım. Çok olmaya başlamışlardı yanlız.

"Bana değil Ateşe sor onun için çıkıyorum." Dedim yinede.

Burağın koşarak buraya geldiğini gördüm ne ara hazırlanmıştı bu çocuk ? Kaşlarımı çatıp onu süzerken o ise bana aldanmayıp Ateşin önüne eğildi.

"Ateşcim bende sizinle gelebilir miyim?"
Ateş kaşlarını çatıp ona baktı. Heh hayır diyecekti.

"Geyebiliyşin Buyak." Dedi.

Ben daha da çok kaşlarımı çatarken. Burak sevinçle ayağa kalkmış bana bakmıştı. Benim ona çatık kaşlarla baktığımı görünce hemen suratını astı.

"Abla sen gelmemi istemiyor musun?"dedi üzgün üzgün. Ben ise ona aldanmayıp Ateşi kucağıma alıp çağırdığım taksiye ilerledim. Arkamdan gelen adım sesleriyle bizi takip ettiğini anlayabiliyordum.

Taksiye binince hemen yanıma burakta binmişti. Taksici adama nereye gideceğimizi söylemek için baktığımda geçen ki taksiciyi gördüm. Oda beni fark edince hemen kaşlarını kaldırıp sırıtmıştı.

Hemen gideceğimiz yeri söylediğimde kafasını sallayıp arabayi sürmeye başladı.
"Nasılsın kızım? Geçen ki öküzler yakaladımı seni?"

"Yok ne yakalaması abi sen öyle bir kaçtın ki izimi bulamadılar. Ayrıca iyiyim sen nasılsın?" Diye önce alayla konuşmuştum. Oda hemen böbürlendi.

"İyi diyelim iyi olalım kızım." Diyerek susunca gülümseyip arkama yaslandım.

"Aslında ne oldu biliyormusun?" Diyerek konuşmaya başlamasıyla gözlerim korkuyla büyüdü Allah'ım lütfen bu konuşma uzamasın lütfen!!
--------------

"...İşte sonra 2 tane nur topu gibi kızımız oldu o yüzden adlarını Nur ile Nurcan koyduk." Diyerek taksiye bindiğimden beri soy ağacını anlatan Ali amcaya bıtkınlıkla baktım. Önce sabah ki karısıyla kavgasını anlatmış. Sonra ise bebekliğinden girip kızı olmasından çıkmıştı.

Bu adamın hakkında sahip olduğum bilgileri daha kendi ailem de bilmiyordum. Sonunda lunaparka gelince parayı verip hızla Ateşle birlikte arabadan indim.

Biz ilerlerken Ali amca arkamızdan sesleniyordu. "Kızım bişey olursa taksi lazım olursa beni ara mutlaka!" Diye Bağırarak el sallamıştı. Bende yüzüme sahte olduğu belli olan gülümsememi kondurup el salladım.

O gider gitmez gülümsememi yüzümden sildim ve Hadi diyerek ilerlemeye başladım. Ateş zaten kucağımdaydı Ali amcanın konuşmaları yüzünden ağlamaya başlayınca emziğini vererek susturmuştum.

Burak bi ara gizlice arabadan atlamaya çalışmıştı ama son anda Ali abi fark edince camı açıyor gibi yapmıştı yani oda benim gibi dinlemek zorunda kalmıştı.

Lunaparktan içeri girer girmez Ateş ve Burak canlanmaya başlamıştı. Öncelikle bir sürü jeton alıp yavaş yavaş herşeye binmeye başladık. Atlı karınca, çarpışan araba, dönme dolap gibi bir çok şeye binmeye çalışmıştık. Ateşin binemeyeceklerinde birinden bakmasını rica ediyorduk.

Günün sonunda son olarak atış poligonuna ilerlemiştik. Burak ve ben atış yapmıştık ve kendimize küçük ayıcıklar kazanmıştık. Ben pembe ayıcığı, Ateş kahverengi olanı Burak ise beyaz olanı almıştı.

Abilerim Ve Kardeşim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin