°
Sabah telefonumun sesiyle kalktım. Ateş uyanmasın diye hızlıca odadan çıktım. Arayan kişiye baktığımda Ahmet abini aradığını gördüm. Telefon kapanmadan hızlıca açıp sessiz bir şekilde konuşmaya başladım. "Efendim Ahmet abi " sabah daha yeni kalkmış olduğum için sesim tuhaf çıkmıştı."Kızım kusura bakma rahatsız ediyorum bugün gelebilirmisin diye soracaktım. Bugün çıkacak ekibin solisti rahatsızlanmış. Aklıma senden başkası gelmedi"
Cevap vermeden önce öksürüp sesimi düzelttim." Ahmet abi biliyosun bugün hafta sonu Nuriye teyzeye bırakamam Ateşi. Benimle gelse sorun olurmu."
"Gelsin kızım sorun olmaz. İnan beni büyük bir dertten kurtardın."
" Sorun yok Ahmet abi o zaman ben kaçta geliyim."
"Kızım 12 gibi gelirsen çok memnun olurum.
"Tabi ki. O zaman görüşürüz Ahmet abi."
"Görüşürüz kızım."
Aramayı kapatıp saate baktım. Saatin 9 olduğunu görünce hızla banyoya gidip işlerimi hallettim. Önce kendi odama gidip Ateşi kontrol ettim hala uyuyordu. Kapıyı sessizce kapatıp bu sefer salona ilerledim. Aras'ında hala uyuduğunu görünce bu sefer mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya başladım.
---------------
Son olarak sucuklu yumurtayı yaparken arkamda ki sesle yerimden sıçradım. Arkamı dönüp kimin olduğuna baktığımda Arasın bana mahçup bir şekilde baktığını gördüm.
"Kusura bakma korkutmak istememiştim. Ben gidiyorum sana haber vermek ve teşekkür etmek istedim. "
Hızla kaşlarımı çatıp sucuklu yumurtayı masaya koydum.
"Saçmalama nereye gidiyosun daha kahvaltı yapacaksın"
Hemen itiraz etme moduna geçecekken onu hızla bölüp tekrar ben konuşmaya başladım.
"Kahvaltı yapmadan şurdan şuraya gidemessin otur sofraya"
Gözlerime kararsızlıkla bakarken ona sert bakışlarımı gönderdim. Kafasını sallayıp banyonun yerini sordu. Ona yerini gösterip bende hızlıca odama girip Ateşi uyandırdım. Banyoda işlerini hallettikten sonra birlikte mutfağa geldik.
Arasın sofrada oturmuş bizi beklediğini görünce gülümsedim. Bize çay koyup Ateşe meyve suyu koyduktan sonra afiyet olsun diyerek yemeğe başladım.
Sofrayı kaldırırken aklıma bugün sahneye çıkacağımız aklıma geldi hemen Ateşe dönüp konuştum.
"Ablacım bugün benimle işe gelmek istermisin."
Ateş hemen sevinçle kafasını sallarken Arasa baktım. Sanki bana soru sormak ister gibi bi hali vardı.
"Sorunu sor lütfen"
Emin olamayarak yüzüme baktı. Bi kaç dakika sonra ise konuşmaya başladı."Sen daha çok genç değilmisin neden çalışıyosun?"
"Uzun bir konu" diyerek geçiştirdim. Oda sadece kafa sallayarak onayladı. Bir kaç saniye ona baktıktan sonra kendime bile inanamadığım bir şey yaptım.
"Beni dinlemeye gelmek istermisin?"
Evet, evet Egeden sonra ilk defa birini oraya davet ediyordum. Bunu neden yaptığımı bilmesemde onun orda olmasını istiyordum.
"Gelmeyi çok isterdim ama artık eve gitmezsem Annemlerin laf edeceğine eminim ama yinede teşekkür ederim."
İlk başta biraz üzülsemde hemen kendimi toparladım. Daha dün tanışmıştık ve ben ona çok yakın davranıyodum. Ama yinede engel olamadığım bir hüzün buladı içimi. Etrafa göz gezdirip bir kalem ve kağıt buldum kafenin adresini ve saati yazdıkdan sonra ona verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim Ve Kardeşim
ChickLitAlya'nın bu zorlu hayatında ailesinin gerçek ailesi olmadığını öğrenince sizce ne yapacak? Haydi sizde Alyanın bu zorlu hayatına konuk olun!