1.8°

15.7K 1K 421
                                    

°
6 yıl sonra...

Her zaman ki gibi alarmın sesiyle uyandım. Yatağımda oturur hâle gelip biraz ayılmayı bekledim. Aradan 6 yıl geçmişti ve bu 6 yıl içinde bir çok olay olmuştu.

O gün ki amerikaya gelme teklifini kabul etmiştim. Ve kabul ettiğim an hızlıca Ateşle birlikte kaçmıştık. Amerikaya gelir gelmez bir çok değişiklik yaşamıştım. Dövüş dersleri almış ve karakterimi değiştirmiştim. Artık eskisi gibi saf salak bir kız değildim.

Eğliyetimi almıştım. Hem araba hem motor kullanabiliyordum. Ayrıca okulu bitirmiş ve mimarlık bölümünden mezun olmuştum. Çok ünlü bir şirkete Hale hanım sayesinde ortak olmuştum ve orada çalışıyordum. İşimde oldukça da başarılıydım.

Ailem olacak haysiyetsizler birçok kez bana ulaşmaya çalışmıştı ama tabikide başaramamışlardı. Ailede tek bir kişiyle konuşuyordum oda Buraktı. Bu son olaydan haberi olmayan tek kişiydi. Abileri olacak put perestler sadece bana yakın olmasını söylemiş ve oda bunu seve seve yapmıştı. Diğer hatalarını içinde özür dilemişti. İlk başlarda affetmesemde sonradan dayanamayıp affetmiştim.

Burak 21 yaşına basmıştı ve çok yakışıklı biri olmuştu. Ben gittikten sonra 1 yıl okula gitmemişti ve 16 yaşında 9. Sınıfa başlamıştı. Oda Amerikaya gelmişti ve doktorluk okuyordu. Onunla aynı evde yaşıyorduk. Ama tabikide bundan ailesinin haberi yoktu.

Ateş 9 yaşına gelmişti ve annesinin yanında kalıyordu. Sıklıkla onların evine gidiyordum ilk başlarda alışamasa da sonradan annesiyle yakın olmuşlardı.

Egeyle hala çok yakın arkadaştık. Oda ilk başlarda gelemesede üniversiteyi Amerikada kazanmıştı ve yanıma gelmişti evimin yakınların da bir ev tutmuştu ve orada yaşıyordu. Ege hariç iki yakın arkadaşım birde sevgilim vardı.

Tuğkan ve Emre en yakın arkadaşım olmuşlardı. Ve de sevgilim Pamirdi. Olayları öğrenince önce abilerim olacak o şerefsizlere kavga etmişlerdi. Sonra da her yerde beni aramışlardı. Bir süre sonra beni bulmuş ve amerikaya gelmişlerdi.

Ve son olarak kuzenlerimin hepsiyle konuşuyordum. Onlar buraya gelmemişti ama hepiyle abi kardeş ilişkim vardı. Olanları ve bana yaptıklarını öğrenince birde onlar dövmüşlerdi.

Ve şu son zaman da hayatım mükemmel ilerliyordu. Yatakta çok fazla zaman kaybettiğimi fark ederek yataktan hızlıca kalktım. Öncelikle banyoda işlerimi hallettim. Sonra giyinme odasına girerek bir spor kıyafet aldım ve hızlıca giyindim. Sonra evden çıkarak sabah sporumu yapmaya başladım.

Yaklaşık 1 saat sabah sporumu yaptıktan sonra eve gittim. Burağı uyandırmadan sessizce odama çıkıp duşa girdim. Duşumu aldıktan sonra geri giyinme odasına girdim ve kıyafet bakınmaya başladım. Üstümü giyindikten sonra pantolonumun renginde bir ceket ve ayakkabı alıp onlarıda giyindim. Çantama gerekli eşyalarımı doldurdum.

 Çantama gerekli eşyalarımı doldurdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Abilerim Ve Kardeşim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin