1.2°

17.8K 960 151
                                    

°
Sabah kalktığımda Ateşi yerinde göremedim. Hızla yataktan çıkıp yan odaya girdim. Banyosundan ses gelince derin bir nefes verip dolabına yöneldim. Rahat kıyafetler çıkartıp görebileceği bir yere koydum.

Geri kendi odama geçip banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra kendimede rahat kıyafetler aldım. Telefonumu aldığımda daha saatin 7 olduğunu gördüm. Kahvaltı 9 da yapılıyordu o yüzden en iyi seçeneğin telefonda takılmak olduğunu düşünüp kendimi yatağa attım.

Uzun bir süre telefonla takıldıktan sonra tekrar saate baktım. Bu sefer saat 8.30'du.  Kendi odamdan çıkıp ateşin odasına girdim. Oyun tarafında resim çizdiğini görünce gülümseyip yanına gitmeye başladım.

"Benim aşkım ne çiziyormuş bakalım?" Ateş benim sesimi duyunca hızla küçük kollarıyla kağıdı kapatmaya çalıştı.

"Abya bakma şüprij"

"Tamam ablacım bakmıyorum. Ben şu kenarda otururum sen resmini tamamla." Ateş hemen kafasını tamam anlamında sallayınca bende kenardaki koltuğa oturdum.

Yarım saat sonunda Ateşin çizdiği resime bakmış oyunlar oynamıştık. Şimdi ise mecburen aç karnımızı doyurmaya gidiyorduk.

Sofraya oturduğumuzda önce Ateşin tabağına birşeyler koymaya başladım. Ardından kendi tabağıma da birşeyler koyduktan sonra kahvaltıma başladım.

"Kızım bu gün ne yapmayı düşünüyorsun?" Diye konuşan yamaç beye baktığımda yüzünde sırıtan bir ifade olduğunu gördüm.

"Benim arkamdan iş çeviren abilerimle ve canım anne babamdan uzak olan herşeyi yapmayı planlıyorum."

"Hıı güzelmiş hadi gidip hazırlanın kuzenleriniz gelecek." Diye konuşup beni takmadığını belli eden yamaç beye bende aynı tepkiyi  verdim.

"Hıı güzelmiş... Hadi ben odamdayım rahatsız etmeyin." Diyerek ateşle birlikte merdivenlerden çıktım. Onu kendi odasına gönderip bende kendi odama geçtim. Her ne kadar inmeyeceğime söylesemde ayıp olacağı için belli olmayacak şekilde hazırlamaya karar verdim. Üstüme beyaz büstiyer altınada siyah yüksek bel taytımı giydim.

 Üstüme beyaz büstiyer altınada siyah yüksek bel taytımı giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazırlandıktan sonra camın önündeki salıncağa oturdum. Hafif hafif sallanırken bir yandanda instagram da geziniyordum.

Aradan 1 saat geçtiğinde aşağıdan gelen gürültüyle geldiklerini anladım. Önce ateşin odasına gidip onu aldım. Merdivenlerden inerek salona geçtim kimseye bakmadan koltuğa oturduğumda gelen seslerle başımı kaldırdım.

"AAA anne bak beni eve getiren abla."

"AAA ÜNLÜ KUZEN!!"

Bağıran kişiye baktığımda kafede birkaç kez gördüğümü hatırladım. Diğeri ise yolda ağlayan çocuktu. Çocuk hızla yanıma gelip sarıldığında şok içinden çıkamadım. Diğer çocuk onu benim üstümden alıp kendi üstüme atlayınca daha çok şaşırdım.

Abilerim Ve Kardeşim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin