°
Kafamı araba camına yaslayıp yolu izlemeye başladım. Hadi size şu bir kaç saat içinde neler olduğunu anlatayım.Hastanede biyolojik ailemi öğrendiğimde tepkisiz kalmıştım.Zaten böyle birşey olabileceğini tahmin ediyordum. Biyolojik hanım annem daha fazla dayanamayıp Ateşe dikkat ederek bana sarılmıştı. Bende ona hafifçe karşılık vermiştim. Biyolojik ailem beni istediğini belirtince üvey babam şartını sunmuştu. Bir kez daha nefret etmiştim o an.
O arada araya ben girip Ateşsiz hiçbir yere gitmeyeceğimi belirtmiştim ve kendi evimde kalmak istediğimi söylemiştim. Ama biyolojik bey babam bunu reddetmiş ve ikimizinde onunla geleceğini daha fazla ayrı kalmak istemediğini belirtti.
Üvey babamın istediği parayı verip gerçek kızıyla yollamıştı onu. Benimle konuşmak istediğini belirtince onu onaylayıp aşağıdaki kafeye inmiştik.
Biyolojik bey babam benim gelip gelemeyeceğimi sormuştu ve benden bir şans istemişti. Yanındaki çocuk suratını asmış ters bir şekilde beni izliyordu. Biyolojik hanım annem ve bey babam ise gözlerime öyle umutla bakıyorlardı ki reddedememiştim.
Önce benim evime gelip eşyalarımı toplamıştık. Sadece kıyafet ve önemli olan eşyaları almıştım. Ateş ise hâlâ uyuyordu. Onu yine sessizce kucağıma alıp arabaya binmiştim. Ve evet şimdi onların evine gidiyorduk. Son zamanlar öyle olaylar yaşıyordum ki hiç Egeyle konuşamamıştım.
Bunun ona alınmayacağını bilsem bile müsait bir zamanımda onu arayacağımı aklıma yazdım. Kendime biyolojik bey babamın bana seslenmesiyle kendime geldim.
"Kızım daldın gittin iyimisin?" Dedi gülümseyerek. Bende kafamı sallayıp hafif bir tebessüm ettim.
"İyiyim teşekkürler. Siz ne söylemiştiniz" Aradaki mesafeyi anlayıp suratını asmıştı ama sonra hemen kendini toparlayıp konuşmaya başladı.
"Yaklaştık kızım bir 5 dakikaya evde oluruz."
Ona kafamı sallayarak onay verdiğimde. Geri önüne dönmüştü. Gerçekten bir 5 dakikaya yaklaşık araba koca bir villanın önünde durmuştu.
Villayı incelediğimde 3 kişinin bu koca villada ne yaptığını kendi kendime sormayı unutmamıştım. Çoğu yeti camla kaplı koca bir villaydı.
Kucağımdaki Ateşle dikkatlice arabadan indim tam bavuluda almak için bagaja ilerleyecektim ki biyolojik bey babam buna izin vermemişti. Bende mecbur kafa sallayarak onaylamıştım. Villaya girdiğimizde içinin dışardan daha büyük olduğunu anladım.
Etrafı izlemeyi kesip biyolojik hanım anneme odamın yerini sordum. Oda bana kafa sallayıp odamı göstermişti. Odam 4 katlı evde 3. Kattaydı. İnanabiliyomusunuz evin içinde asansör var. ASANSÖR!?
Odamdan çıkmadan önce yan odayı ateş için en kısa zamanda hazırlayacağını söylemişti. Her ne kadar reddetsemde beni dinlemeyip odadan çıkmıştı. Bende kafamı tekrar odaya çevirip incelediğimde. Çoğunluğu siyah bir oda karşılamıştı. Odayı çok beğenmiştim.
Yatağımın üst tarafindaki ışıklandırma vardı ve çok şık durmuştu. Odanın diğer tarafı boydan boya cam kaplıydı ve önünde iki tane salıncak vardı. Diğer tarafta ise 2 tane kapı vardı büyük ihtimalle banyo ve giyinme odası vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim Ve Kardeşim
ChickLitAlya'nın bu zorlu hayatında ailesinin gerçek ailesi olmadığını öğrenince sizce ne yapacak? Haydi sizde Alyanın bu zorlu hayatına konuk olun!