0.7°

20K 1K 255
                                    

°
Ateşle konuşup onu özür dilemeye ikna etmeye çalışmıştım ama o daha çok ağlayıp özür dilemeyi reddetmişti. Şimdi ise yemek için aşağıya iniyorduk.

Sofraya geldiğimizde tek boş yerlerin Arasın yanı olduğunu gördüm. El mecbur oraya giderek oturdum. Ateş diğer sandalyeye koyacağım zaman daha çok bana sarılmıştı.

Sofradakilerin bakışlarını üstümüzde hissetsemde hiç takmayıp önüme gelen yemeğin kokusuna baktım. İçinde ne kadar emin olmasamda kimyon kokusu alıyordum. Kafamı biyolojik hanım anneme çevirdim.

"Şey Derya hanım yemeğin içinde kimyon mu var acaba?"

"Bilmiyorum kızım dur Sultana soralım."

Biyolojik hanım annem Sultan ablayı çağırmaya gidince biyolojik bey babam konuşmaya başladı.

"Kızım noldu yoksa kimyona alerjin mi var."

Biyolojik abilerin sessiz sessiz konuşmaları geliyordu. Onları umursamayıp biyolojik bey babama döndüm.

"Yok benim değil Ateşin alerjisi var."

"Peki senin veya Ateşin başka rahatsızlığı varmı?"

"Evet var. Benim reflü hastalığım var. Ateşinde kimyona alerjisi var işte."

Biyolojik bey babam beni kafasıyla onaylayıp bundan sonra buna dikkat edileceğini falan söylüyordu. O sırada biyolojik hanım annem geldi ve tekrar masaya oturdu.

"Varmış kızım ama dolmaya katmadığını söyledi."

Onuda kafamla onlaylayıp kendime ve Ateşe birşeyler yedirmeye başladım. Yemekten sonra salona gidip oturmuştuk.
Abi takımı telefonla oynarken Ateş yavaş yavaş kucağımda mayışmaya başlamıştı. 
Bende yavaş yavaş onu sallayıp kulağına şarkı mırıldanıyordum.

Ateş kucağımda uyuduğunda biyolojik hanım anneme ve bey babama iyi geceler dileyip odama çıkmaya başladım. Odanın kapısını açıp Ateşi yatağa yatırdım. Kendi pijamamı giyip Ateşede pijama alıp giydirmeye başladım.

İşim bittiğinde bende Ateşin yanına yatıp kendimi derin bir uykuya bıraktım.
________________

Sabah telefonumdan gelen alarm sesiyle kalktım. Ateşin uyanmaması için alarmı hemen kapatıp yataktan kalktım.  Banyoda işlerimi hallettikten sonra giyinme odasına girip kıyafet seçtim.

Giyindikten sonra saçlarımı tarayıp yarım topuz yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyindikten sonra saçlarımı tarayıp yarım topuz yaptım. Odaya girip Ateşi uyandırdıktan sonra onunda elini yüzünü yıkayıp giyinme odasına girdim.

5 dakikadır Ateşi şık bişeyler giydirmek için çabalıyordum o ise civcivli pijamasını giymek istiyordu. Her ne kadar çabalasamda sonuç civcivli pijamayla aşağıya iniyorduk.

Abilerim Ve Kardeşim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin