Yeni Gelen

793 54 117
                                    

Seçtiğim Çifter Shinkami- Seroyama- İidanoma 

Isı ve ter bir kişinin feromonunu daha çok ortaya çıkarıyor bu yüzden omega'nın doğal kayganlaştırıcısı ile birlikte çok fazla ısınıp terlemesi, kokusuyla alfa çekme ihtiyacı.

"Sen bir DOMUZSUN!" hattın diğer ucundan hardal sarısı omega çığlık attı. Kızıl saçlı telefonu kulağından uzaklaştırdı. "Dondurmamı yemişsin, SENİ PİSLİK BOK HAİNİ" bazen böyle küfretmeyi kimden öğrendiğini merak ediyor "Eijirou dondurmamı yedi." hattın diğer ucundan omeganın hıçkırıklarını duyabiliyor. "Özür dillerim, Mina. Kalbini kırdım B-ben seni üzmek istememiştim." 

Shinso Denki, altı aylık hamile bir omega ve hamileliği yüzünden sürekli ruh hali değişim gösteriyor.  Eşi'nin görevde olduğu zamanlarda Denki ile ikisi kalıyorlar ve şanslılar ki aralarında çok fazla zaman farkı olmadan üçünün de tayini Mastafatu'ya çıktı

"Ben adettim, asıl ben özür dilerim bütün dondurmanı yemek istememiştim. Sadece adetken iştahım çok açık oluyor. " pembe saçlı kadının da  hıçkırıkları hattın diğer ucundan duyuluyordu. "Denki, sana sarılmama izin ver." 

Ashido Mina, özel bir kolejde bale dersleri verecek öğretmen, Brezilyalı bir anne ve japon bir babanın beta erkek çocuğu  olarak doğdu.  Eijirou'nun ev ve en yakın kadın arkadaşı. 

"Anlamıyorum neden aynı evin içinde telefonla konuşuyorsunuz" kızıl olan hızlı yürümeye çalışırken söyledi.

"Tembeliz, ben mutfaktan salona Denki'nin yanına gitmeye üşendim, o istese de yorulmadan gelemiyor." ikili bu yoruma gülerken diğer adamın sitemleri duyuldu. " Mama Mina olarak, hatırlatmam lazım baskılayıcılarını aldın mı?"

"Mina, almasam da bir şey değişmiyor, kusurlu bir omega'yım, sıcaklık yaşayamıyorum, feromonumun olup olmadığını bile bilmiyorum, bir alfayı yanıma çekeceğim düşüncesine bile sahip değilim." on üç yaşında tanıştıkları iç cinsiyeti ve iç hayvanı Kirishima ile iletişime geçmemişti, omegaydı sadece bu ısınma yaşamamış kendini rahatlatması gerekmemişti. insanların dilinde kusurlu omega olarak kalmıştı... sorun değil kusurlu olmak.

"Belki eşini burada bulabilirsin burası Osaka gibi bir yer değil daha geniş ve daha 25 yaşındasın." Pembe saçlı kadın arkadaşının enerjisini yükseltmeye çalıştı.

"Mina tanıdığım omegalar en geç 20 yaşında gayretlerini yaşamış  oluyorlar." telefonun ucunda sessizlik oldu "Gelirken bir çikolatalı ve bir çilekli dondurma alacağım, Kami'yi sıcak tut onu çok yorma. Shinso görevden iki gün sonra dönecek. Mama Mina şimdi kapatmalıyım çünkü geç kaldım ve bu hiç erkekçe değil." 

Kızıl saçlı sokağın başından döndü. Tanıdık binayı görene kadar koştu, dizlerinin kendisini taşıyamadığını hissetti ama koşmaya devam etti, güvenlikten aceleyle çıktı merdivenleri ikişer ikişer çıktı, gördüğü tanıdık süliet ile ona yaklaştı.

"Üzgünüm, Midoriya " kızıl saçlı olan nefesini düzenlemeye çalışırken konuştu. "Gerçekten çok üzgünüm Midoriya, trafiğin burada bu kadar sıkışık olduğunu tahmin etmemiştim." küçük bir kahkaha attı "Koşmam gerekti ama iyi tarafından bak bugün spor salonuna uğramam gerekmiyor." yeşil saçlı , yeni iş arkadaşına genişçe gülümsedi.

"Sorun değil Kirishima-kun, umarım buraya alışırsın." Kızıl saçlı adamın elini sıktı. "Sana buraları gezdirmeme izin ver, lütfen. Böylelikle ihtiyacın olan her şeye en kısa sürede ulaşabilirsin." küçük adımlarla ilerlerken ortağına söyledi. Kızıl saçlı minnettarlık hissiyle kafasını sallamakla yetindi .

Oda:207 (Omegaverse - Bakushima)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin