"Bakugou üçüncü kez daha söylüyorum bahsettiğin vakıf internet tabanlı kurgusal bir vakıftır. Scp olarak adlandırılan doğal hukuku ihlal eden bireyleri, varlıkları, yerleri ve nesneleri saptamaktan ve saklamaktan sorumludur." Kızıl saçlı adam şakaklarına masaj yaptı.
"Doktor belki de hükümet doğal olmayanları yakalayıp onları kafesliyorlardır, neticede bu hastanenin de yaptığı bu değil mi? Düşünsene doktor örneğin bir şizofren hastası gerçekten hasta olmamış olsaydı ya aslında o şeyleri görmeleri ya da duymalarını sağlayan beyin işlemlerinin çok hızlı çalışmasından kaynaklanıyor olma ihtimali olamaz mı, diğerleri göremiyor çünkü beyinleri bunu anlayabilecek kapasitede değil. Bu yüzden beynini kullanan insanlara deli yakıştırması yapıyorsunuz ve sözde topluma kazandıracağız sizleri diyerek aslında içinde hafızayı silen , beyni uyuşturan ve daha birçok sinirsel soruna neden olan ilaçlar veriyorsunuz aylarca ve yıllarca. Sırf aptal toplum kendini çok aptal hissetmesin diye." küçük olanla tek kaşı havada paylaştı
"Bakugou ne söylersem söyleyeyim sadece kendi fikrini savunmaya devam edeceksin değil mi?" kıkırdaması odayı doldurdu." Öpücük anlaşmasını 3 tişört ile değiştirebilir miyim?"
Bakugou ise diğerinin suratına sen ne diyorsun der gibi uzunca baktı ve ardından ekledi "Hayır, kokunu uzun süre koklayabileceğim bir şeyin bende olmasını isterdim elbette ama sana dokunabilme ve kokunu doğrudan çekebilme ihtimalini seviyorum." Artık kendisiyle klasikleşmiş olan hareketini yapıp odanın kokusunu derince çekti. "Bunu seviyoruz ."
"Seviyoruz?"
Alfa odaya güçlü kahkahasıyla feromanlarını yaydı. "Sen çok tatlısın, kırmızı ama ben iki Bakugou'dan bahsediyordum." Kirishima'nın suratı, Bakugou'nun ne demek istediğini anladığında ateşlendi, görüntü alfayı kibirlendirdi küçüğe çapkınca göz kırptı.
"Kendo, Tetsu ile konuşurken bize iki isim verdi 'Mars ve Apophis' sen bu iki kişiden hangisisin? ve neden bu isim?"
"Ben Mars'ım, Yunan Mitolojisindeki Savaş Tanrısı Ares'in Roma Mitolojisindeki ismidir Mars. Sanırım gürültücü ve saldırgan kişiliğime en çok uyan isim buydu. "
"Neden Tanrılar ve Tanrıçalar'dan isim seçiyorsunuz?
"Umurumda değil hiç düşünmedim. " Bakışlarını kameraya ardından diğerinin karmin gözlerine dikti. "Günün cesetlerini öğrenmek ister misin?"
"Elbette."
"Doktor Tokyo'nun Shinjuku eyaletine hiç gitme fırsattı buldun mu? Bilirsin ergenliğinde."
"Barlar Şehri?"
"Evet tam oradan bahsediyorum oradaki 3 farklı barda işledim cinayetleri 21 yaşındaki 3 Beta erkeğine önce tıpta da kullanılan ama sonuçları kesin olarak bilinmeyen Ghb'yi alkolleriyle ikram edip ardından kokumla cezbedip onları tuvalette çektim sonra kabinlere girdik biraz ellerin bellimi okşamasına izin verirken onların göğüslerini sevdim ve burnum koku bezlerine gelirken Tanrım bir baktım ki ortalama 8 kilo olan kafa rezervuara sertçe çarpmış sararmaya başlamış tuvaletti ve fayansların aslında erkeklerin vişne çürüğü rengi kanlarıyla süslenmelerini izledim." O günleri anlatırken gülümsemesi büyüdü "Övünmek gibi olmasın doktor ama belimin bir çok omegadan daha mükemmel olduğuna inanıyorum ama üzülme sen benim hala en sevdiğim bedensin ikinci en sevdiğim ve aynı zamanda en nefret ettiğim ise karışık kokulara sahip olmak beni anlıyor olmalısın doktor tek bir koku değil de bir çeşit karışım Karamel ve ona eşlik eden herhangi bir koku insanları benden tamamen uzaklaştırabiliyor Örneğin Karamel ve Tarçını koklayan biri yanımda dururken, Karamel ve karabiber kokusunu alan biri koşarak uzaklaşıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oda:207 (Omegaverse - Bakushima)
Фанфик"Bütün dünyayı yakabilecekken senin için yanmayı göze alıyorum , doktor. "