Melatonin, genellikle geceleri epifiz bezi tarafından salgılanan bir hormondur ve uzun süredir uyku-uyanıklık döngüsünün kontrolü ile ilişkilendirilmektedir. Genellikle vardiyalı çalışma düzenine sahip insanlar tarafından besin takviyesi olarak kullanılır, ölüm riski var.
Bu bölümden itibaren İç omega veya iç alfanın beden sahipleriyle konuşmasını da göstereceğim (daha önceki bölümlerden birinde Bakugou'nun alfa sesini Kirishima'ya karşı kullandığını size gösterdim.) iç alfa , sahibi ile konuştuğunda kalın italik ve * işaretini kullanacağım örnek vermek gerekirse - Omegamız* - iç omega, sahibi ile konuşursa bunu italik ve altı çizgili olarak göstereceğim örnek - Alfamız -.
*********
Hastanenin Vitiligo Doktor adıyla anılan Tetsu, 204 numaralı odaya gülümseyerek giriş yaptı. Turuncu saçlı, hastasına baş selamı masaya doğru yaklaştı.
"İyi günler Kendo, Ben senin psikiyatristin Tetsutetsu Tetsutestu. Seanslarını benimle geçireceksin." Tetsu kendisini saygıyla tanıttı.
"Ne aptalca bir isim bu ailen senden nefret mi ediyordu ne?" kadının güçlü kahkahası ve çay yaprağının ferahlatıcı kokusu odayı doldurdu.
"Ailemin benden nefret etmediğine inanıyorum, Kendo. İyi bir hayat yaşattılar bana. Hem söylesene Kendo sana nasıl hitap etmemi istersin?"
"Louhi, beni Louhi diye çağır." kadın bu isimle daha çok gülümsedi. "Bunu çağırmanı isterim." sanki hiçbir cinayeti işlememiş gibi mutluydu.
"Neden Louhi? Ne anlama geliyor ki? " Doktor daha önce bu isime benzer bir lakap duymamıştı.
"Louhi, Fin mitolojisinde Kalevala'nın kötü adamlarından biri olarak bilinen ülkenin kötü bir kraliçesidir, bazı kaynaklar ondan bir Tanrıça olarak bahseder. Aynı şekilde bazı kaynaklarda 9 günahı doğuran kadın olarak bahsedilmiştir. Louhi, genellikle çirkin ve yaşlı bir kadın olarak resmedilmiştir." genç kadın takma adının verdiği enerjiyi hissedebiliyormuş gibi başını salladı.
"Biliyorsun ki benim babam , 450 kişiden fazlasını parçalayıp belirli kısımlarının dışında her birini kiliseye bağışlamış iyi bir Katolik dindarın tekiydi. Tuhaf olan benim, Rappa tutuklandıktan sonra Protestan kilisesine bağlı bir yetiştirme yurduna verilmiş olmamdı." çay yaprağı feromonu acılaşırken tekrardan kendisini düzeltti "Bana bir isim seçmemi söylediğinde bu ismi seçtim, böylece benim bir çeşit babamı hatırlayacağımı, hem de ona bir çeşit isyan ettiğimi düşünmemi sağladı. "
"Sana isim seçmeni söyleyen kimdi, Louhi? Bu kişinin Bakugou ile bağlantısı var mı?" Doktor masaya vurduğu parmak uçları ile hastasının dikkatini çekti.
"Evet, Mars, Apophis ve ben geçmişten tanışıyoruz, sana isim seçmemizi söyleyen kişinin adını söyleyemem komik olduğunu bilmeme rağmen adını hiçbir zaman öğrenemedim, o bizim için başıboş üç köpeğin başını okşamış sıradan biriydi. Başka soru var mı doktor, bilirsin ben havalı bir soru sormanı beklemiştim." Doktorun gözüne meydan oku bana dercesine baktı.
"Annen nerede?" kadının kaşlarını çatmasına ardından tekrardan gülümsemesine baktı.
"O mu sadece hüküm giymiş bir kadın daha fazlası değil." Kadının bu konuda konuşmak istemiyorum beden dilini not aldı.
"Öldürülen üç alfa, başından beri hedef miydiler yoksa sadece şans eseri mi?"
"Şans değildi, onları gözlemledim rutinlerine uygun plan yapıp harekete geçtim. Spor sonrası enerjiye ihtiyaç duyan sevgili alfaya, taze sıkılmış portakal suyu ikram ettim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oda:207 (Omegaverse - Bakushima)
Fanfiction"Bütün dünyayı yakabilecekken senin için yanmayı göze alıyorum , doktor. "